czwartek, 8 października 2015

K&K - książki i kosmetyki

Ale się obłowiłam w nowe tytuły, a to wszystko przez promocje. Na stronie Znaku - 70%, w Biedronce 3 książki w cenie 2. Jak tu nie kupić!?
Kosmetyków też trochę kupiłam. Wreszcie zdecydowałam się zamówić coś ze Skarbów Syberii. Tak są wychwalane te produkty, wreszcie i ja wypróbuje te cuda ;)



Zacznę od kosmetyków:



Recepty Babci Agafii
Maska do włosów Siedmiu sił
Ekspresowa maska do włosów Regeneracyjna
 Ziołowy peeling do ciała Odnowa Skóry



Żel pod prysznic Isana Miód i mleko
Szampon do włosów Barwa Ziołowa Skrzyp polny


Krem zwalczający niedoskonałości La Roche Posay Effaclar Duo plus
Krem pod oczy Rival de Loop


Lakier Golden Rose 60 sec nr 33
Matowa pomadka w kredce Golden Rose Matte Lipstic Crayon nr 13


Pomadka ochronna Eveline 8w1 skondensowane serum do ust
Maseczki Ziaja


Książki, dużo książek :)



Znacie coś z moich nowości? :-)

12 komentarzy:

  1. Ja również kupiłam trochę książek w Biedronce - Gdziej jesteś Jimmy i Zanim się pojawiłeś. Klub porcelanowej filiżanki czytałam, podobała mi się. Mam też Piątą aleję, bardzo fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znamy, znamy. Pomadkę z Golden Rose 13 :)) piękny, jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w Biedronce jeśli chodzi o książki to wybór był średni.
    A szampon do włosów Barwa Ziołowa Skrzyp polny jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w Biedronce wybór był za to kiepski...

    OdpowiedzUsuń
  5. książki i kosmetyki, dwie rzeczy, które uwielbiam na życie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudeńka:) Ty ma AH, a ja MM z tej serii:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię czytać książki,ale niestety żadnej z tych nie kojarze ;*
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też skusiłam się na promocję w Biedronce, ciężko było powiedzieć "nie" 3 książkom za 25 zł :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy :-) Książek nie miałam okazji czytać :-) Niedługo też muszę zaopatrzyć się w nowe tytuły, bo moje zapasy zaczynają się kurczyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne nowości :)) Tyle książek, aż miło spojrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń