sobota, 10 października 2015

Filmowe seanse

Wyjście do kina jest zawsze dobrym pomysłem na udane popołudnie czy wieczór.
W szczególności polecam Wam dwa filmy, które znajdują się w aktualnym repertuarze, jest to "Więzień labiryntu: próby ognia" oraz "Praktykant".



"PRAKTYKANT"

70-letni Ben znudzony życiem emeryta chciałby znów zacząć pracować. Wówczas jego życie nabrało by nowego rozpędu. Zostaje praktykantem w dużej firmie zajmującej się modą i dystrybucją odzieży. Trafia pod skrzydła właścicielki firmy młodej, ambitnej i pełnej energii Jules. Kobieta jest dosyć sceptycznie nastawiona do tego pomysłu., nie uważa by Ben się im do czegoś przydał. Jednak doświadczenie życiowe i zawodowe mężczyzny okaże się bardzo pomocne przy rozwiązywaniu problemów w firmie i życiu osobistym Jules.

Film Praktykant z Robertem De Niro jest cudowny, przezabawny, lekki, ale nie banalny. Świetni aktorzy i świetne zagrane role. Nie ma co ukrywać młodość, energia, zapał do pracy oraz doświadczenie życiowe to przepis na murowany sukces w każdej dziedzinie.
A tak poza tym uwielbiam De Niro w komediach. Wielki aktor, wielkie role i praktykant ;)

"WIĘZIEŃ LABIRYNTU: PRÓBY OGNIA"

W zeszłym roku wybraliśmy się z Narzeczonym do kina na film Więzień labiryntu. Żadne z nas nie doczytało, że to pierwsza część trylogii. Trochę się zirytowałam, że trzeba czekać rok na kolejny film. A zirytowałam się dlatego, bo fabuła filmu bardzo mi się spodobała, film bardzo mnie wciągnął. Tematyka pewnie nie dla wszystkich, ale ja lubię takie filmy, gdzie akcja dzieje się w niedalekiej przyszłości, są stopniowo odkrywane tajemnice, co buduje napięcie.

Nie napisze o czym była druga część filmu, bo byłby to spojler dla kogoś, kto nie oglądał pierwszej części.

Grupa chłopców zostaje zamknięta w olbrzymim labiryncie. Niektórzy są więźniami od kilku lat. Chcą stamtąd uciec, ale nie jest to takie proste. Labirynt jest otwierany codziennie rano i zamykany wieczorem. W ciągu nocy ściany labiryntu się przemieszczają. dodatkowym utrudnieniem są krwiożercze pająki-mutanty. Pewnego dnia do grupy chłopców dołącza Thomas, nie wie kim jest,ani skąd się tu wziął. Kilka dni później pojawia się dziewczyna - Teresa. Ona go poznaje, pracowali razem w laboratorium, w którym opracowywano lek na dziwną chorobę zwaną POŻOGA. Thomas razem z garstką chłopców i Teresą postanawiają uciec z labiryntu i dowiedzieć się dlaczego do niego trafili.

Obie części filmu z przyjemnością obejrzałam. Filmy bardzo wciągające i ciekawe. Czekam na ostatnią część trylogii.



Na jakim filmie byliście ostatnio w kinie?
Co polecacie?


18 komentarzy:

  1. Właśnie mi uświadomiłaś, że dawno nie oglądałam jakiegoś filmu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, ale chętnie w następny weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj wybieram się do kina na "Praktykanta" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się na coś wybrać

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie właśnie srasznie korci Praktykant ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chciałam się skusić na 'Praktykanta', opis mnie nieco zniechęcił, a Twoja recenzja zrobiła mi nieco mętliku... ;) może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w kinie dawno nie byłam, ale ostatnio oglądałam "Do utraty sił". Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. my wczoraj zrobilismy sobie z narzeczonym seans filmowy, obejrzeliśmy trzy filmy pod rząd:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chcę zobaczyć ,,Praktykanta" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie obejrzałabym oba filmy :-) Pierwszą część "Więźnia..." również oglądałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam w kinie. Musiało to być dawno, ale jest kilka filmów, które chcialabym obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Praktykanta z przyjemnością się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam "Więzień labiryntu" i jestem bardzo ciekawa drugiej części,ale niestety nie mam czasu wybrać się do kina :( A pierwsza część bardzo mnie wciągła i podobała mi się ;) Jestem również ciekawa książki :)
    Obserwuję ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! :* Z chęcią oglądnę " próby ognia"
    Ja dopiero zaczynam :)
    Obs. za obs?
    Zapraszam : http://oleksandrix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio byłam w kinie na filmie "Everest" bardzo dobre kino, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń