niedziela, 25 października 2015

Evrēe - krem do rąk idealny na jesień?

Cześć wszystkim!
Ale mamy dzisiaj ładną pogodę, u Was też tak pięknie świeci słońce? Napiszę post, zrobię obiad (risotto z kurczakiem, cukinią i pieczarkami) i idziemy na spacer. Trzeba korzystać z uroków jesieni :)

A przed wyjściem koniecznie muszę pamiętać o użyciu kremu do rąk. Nadeszły chłodniejsze dni i muszę dobrze zabezpieczać donie przed chłodnym powietrzem i silnym wiatrem. Gdy przyszło pierwsze ochłodzenie moje ręce zrobiły się szorstkie. Źle reagują na niskie temperatury. Postanowiłam wypróbować coś nowego, a mianowicie krem do rąk z Evrēe.

Evrēe, Hand Care Max Repair, Regenerujący krem do rąk
Pojemność - 100 ml
Cena - od 6 do 9 zł


Ze strony producenta:
MAX REPAIR KREM DO RĄK regenerujący
do bardzo suchej i podrażnionej skóry
Emolienty roślinne zawarte w kremie przyspieszają wnikanie składników aktywnych w głębokie warstwy skóry dłoni, tworząc na ich powierzchni ochronny film.
Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości!
SKŁADNIKI AKTYWNE:
olejek arganowy
olejek avocado
d-panthenol
DZIAŁANIE:
regeneruje i nawilża zniszczony naskórek
koi podrażnione i spierzchnięte dłonie
przywraca skórze miękkość i elastyczność

Skład:
Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Urea, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glyceryl Stearate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Cera Alba (Beeswax), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Hexyl Laurate, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Isehexadecane, Polysorbate 80, Argania Spinosa Kernel (Argan) Oil, Panthenol, Allantoin, Dimethicone, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Parfum (Fragrance)


Nie planowałam zakupu tego kremu, wzięłam go spontanicznie, bo akurat był w promocyjnej cenie za około 6 zł. A że ostatnio sporo słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tej marki, to szybko podjęłam decyzję o jego zakupie. 
Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że to był dobry zakup. Krem znajduje się w miękkiej plastikowej tubce zamykanej na "klik". Zamknięcie jest solidne i jeśli dobrze je zamknę, nie ma możliwości by się samo otworzyło.
Konsystencja jest dosyć gęsta i tłusta. Kremu używam w niewielkiej ilości, wtedy szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy, jeśli postąpię inaczej krem będzie się znacznie dłużej wchłaniał i wszystko czego się dotknę będzie utłuszczone. A gdy już się wchłonie skóra staje się jedwabiście gładka.
Przez to, że nakładam go jednorazowo niewiele jest bardzo wydajny.
Zapach tego produktu jest intensywny, trochę kojarzy mi się z proszkiem do prania. Musiałam się do niego przyzwyczaić. Teraz już jest OK.

Cieszę się, ze zdecydowałam się na zakup tego kosmetyku. Moje dłonie były mocno wysuszone mimo ciągłego stosowania innych kremów. Teraz po użyciu tego produktu są dobrze zabezpieczone przed niskimi temperaturami i znów są w dobrej kondycji. Polecam!

A ostatnio na spotkaniu z koleżankami okazało się, że wszystkie 3 stosujemy ten sam krem ;) Coś to musi znaczyć ;)



Miałyście ten krem?



11 komentarzy:

  1. Miałam ten kremik i świetnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kupić jak był w promocji, ale ostatecznie wybrałam Alterrę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go wypróbować :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej marki znam tylko krem do stóp który sprawdza się rewelacyjnie :) Krem do rąk też będę musiała wypdóbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle dobrego o nim czytałam, a jeszcze ie miałam. Trzeba w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię serum z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o Evree to znam tylkoserum i peeling do stóp. Byłam bardzo zadowolona, więc całkiem prawdopodobne, że i ten do rąk u mnie zagości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam tego kremu, ale mam w planach jego zakup! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach mnie troszkę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam biały i jest genialny :))

    OdpowiedzUsuń