środa, 23 września 2015

Pierwszy dzień jesieni

Mamy jesień, czas pożegnać się z latem ... Dobre wspomnienia należy pielęgnować, zapisywać w pamięci. Wspaniałą pamiątką są zdjęcia, dzięki którym możemy przenieść się myślami do momentów, w których czuliśmy się szczęśliwi.
Udało mi się zatrzymałać trochę lata na zdjęciach.



GDZIE BYŁAM ... ?


1,2,3 - Moje wielkie potrójne wakacje, jedyne i wyjątkowe. Rewa, Zakopane, Szczawnica. 
4 - Góry w środku miasta - Kielce - Rezerwat Przyrody Kadzielnia.
5- Piękny zamek i park w Szydłowcu.
6 - Warszawa i wyjątkowy Park Skaryszewski.

CO WIDZIAŁAM...?


1 - Polska Noc Kabaretowa - na scenie moja ulubienica Mariolka krejzolka.
2 - Koncerty Goorala i Brodki.
3 -  Kino na (sztucznej) trawie.
4 - Najlepsza impreaz - Międzynarodowe Pokazy Lotnicze AIR SHOW w Radomiu.
5 - Festiwal Koloru.
6- Zapowiedz jesieni - Dożynki.

CZEGO SMAKOWAŁAM ...?


1 - Gofery bez dżemora, ale z owocami i bitą śmietaną ;)
2 - Piwo najlepiej smakuje latem.
3 - Soczyste truskawki.
4 - Letni drink - wino z sokiem i owocami.
5 - Umiem piec tylko jedno ciasto, za każdym razem dodaje inne owoce.
6 - Bób - za jego smakiem będę tęsknić najbardziej.

Na koniec chillout na balkonie :) 


Część roślinek nie przetrwała upałów, a inne się pięknie rozrosły.




KONIEC LATA, CZAS WYCIĄGNĄĆ GRUBE SWETRY :)

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia, mnóstwo wspomnień, do zobaczenia lato za rok! :) Ciekawe, co przyniesie nam jesień..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, zdjęcia to najlepsza ze wszystkich pamiątek. Ja jestem maniakiem zdjęciowym - zawsze wywołuję fotki i umieszczam je w albumie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pokazach lotniczych również byłam, ale w Mielcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi się w góry zachciało jechać :( Ale może zimą się wybiorę:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kadzielnia jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczawnica moje ukochane górskie miasto:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło patrzeć na takie letnie zestawienia :) Szczególnie, gdy na dworze tak ponuro..

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wrócić teraz do wakacyjnych wspomnień :) A jesień i grube swetry uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, nie przesadzaj z tymi grubymi swetrami:) Jeszcze trochę... U mnie dziś pięknie grzeje słonko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko świeci, ale jest chłodno, a w domu mam strasznie zimno, bo jeszcze nie grzeją, także grube swetry zostały wyciągnięte ;)

      Usuń