poniedziałek, 21 września 2015

Lunchbox #16

Dzisiaj mam dla Was naprawdę pyszne zestawy :) Kolorowe i sycące propozycje posiłków do pracy/ szkoły. Na samo wspomnienie ślinka mi cieknie.

Oto posiłki z zeszłego tygodnia. Podobne produkty, ale inne smaki.

ZESTAW NR 1


W ciągu ostatnich kilku tygodni bardzo często do pracy biorę koktajle owocowe, korzystam póki jeszcze jest dostępnych wiele owoców. Bazą jest zawsze banan. Nie sądziłam, że tak dobrze komponuje się smakowo z tyloma owocami. Jeśli chodzi o sałatkę robiłam ją po raz pierwszy i bardzo smakowała mi oraz mojemu Sebastianowi. Chyba będę mu częściej robić sałatki do pracy ;)

* koktajl z banana i mango
* sałatka
mix sałat, marchewka, jajko, salami, oliwki, mini kulki mozzarelli, grzanki, sos (oliwa, zioła prowansalskie, pieprz, sól)

ZESTAW NR 2


W drugim zestawie pojawił się eksperymentalny makaron z sosem pomidorowym i salami. Robiłam go po raz pierwszy bez konkretnego przepisu. Chciałam wykorzystać salami, którego nie zużyłam całego do sałatki.

Pojemnik pierwszy:
*sałatka
mix sałat, plasterki marchewki, pomidorki koktajlowe, mini kulki mozzarelli, grzanki, suszone oregano, a wszystko skropione oliwą z oliwek

Pojemnik drugi:
*makaron z salami
3/4 szklanki makaronu (przed ugotowaniem), kilka plasterków salami, ze smażony pomidor, pomidorki koktajlowe, przyprawa do spaghetti


SMACZNEGO!

12 komentarzy:

  1. Bardzo smacznie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawy, być może coś podpatrzę i wykorzystam ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, ale pysznie wygląda :) idealne do pracy takie jedzonko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw drugi chętnie bym teraz zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam:) Wszystko pysznie wygląda i pewnie również tak smakuje. Z chęcią zjadłabym teraz makaron.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smakowite boxy :) Muszę skorzystać z Twojego przepisu na sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sałatkę z mixem sałat uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł z zabieraniem do pracy koktajli!!! Sałatka z mozzarellą i salami wygląda pysznie, muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bede takie zabierac juz niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sałatkę z tuńczykiem i cieciorką zrobiłam, pierwszy raz w życiu jadłam cieciorkę!! :D Ciut zmieniłam przepis, ale wyszła pyszna :)

    OdpowiedzUsuń