piątek, 18 września 2015

Filmy na weekend

Witajcie :)
Dzisiaj ma dla Was dwie propozycje filmów, które moim zdaniem warto obejrzeć.


ZA JAKIE GRZECHY, DOBRY BOŻE?

źródło zdjęć

Ta rodzina jest  jedyna w swoim rodzaju! Oryginalna i wyjątkowa.
Claude i Marie to małżeństwo z wieloletnim staże. Są bardzo konserwatywni, marzą by ich 4 córki wyszły za porządnych ludzi, najlepiej katolików.Los jednak bywa przewrotny.
Państwo Verneuil mimo, iż kochają swoje córki nie mogą pogodzić się z tym, że 3 z nich wybrały na swoich mężów Żyda, Araba i Chińczyka. Każda rodzinna impreza kończy się wielką kłótnią. Ojciec nie ukrywa swojej niechęci do zięciów, a i oni za sobą nie przepadają.Cała nadzieja w najmłodszej córce, która obwieściła, że wkrótce wychodzi za mąż.Czy mężczyzna, którego wkrótce poślubi przypadnie do gustu rodzicom i czy przyszli teściowie zaakceptują wybór syna?

"Za jakie grzechy, dobry Boże" to film zabawny, w którym akcja toczy się dynamicznie, pełno jest inteligentnego humoru. Fabułą przypomina mi trochę "Skrzypka na dachu".  Każdemu polecam ten film, jeśli go jeszcze nie widzieliście koniecznie musicie go obejrzeć.


MÓW MI VINCENT

źródło zdjęć

Tytułowy Vincent to facet w średnim wieku, nieco zbyt gburowaty, opryskliwy, ciągle brakuje mu kasy i trochę nadużywa alkoholu, do tego stroni od ludzi. Do domu obok wprowadza się rozwódka z 12 -letnim synem Olivierem. Zupełnie przypadkowo Vincent zostaje jego nianią. Mężczyzna nie jest typowym opiekunem, zabiera chłopca do baru i na wyścigi konne, uczy go jak się bić, zapoznaje go z kobietą "lekkich obyczajów". Chociaż Vincent usilnie stara się trzymać chłopaka na dystans, to nie da się ukryć, że łączy ich wyjątkowa więź. Chłopiec jest jedyną osobą, która lubi tego mężczyznę i wierzy, że jest dobrym człowiekiem. Postara się wszystkim to udowodnić.

"Mów mi Vincent" to film z gatunku komedii obyczajowych, w trakcie jego oglądania śmiałam się i płakałam. Dobry film z przesłaniem. A na szczególne uznanie zasługuje Jaeden Lieberher, który wcielił się w rolę Oliviera, zagrał go rewelacyjnie. Razem Murray'em tworzą wspaniały duet.


Możecie mi polecić jakieś fajne komedie? :)

17 komentarzy:

  1. Żadnego z nich nie oglądałam ale pewnie obejrzę :) Ja polecam Millerowie oraz babcia gandzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Millerów oglądałam, potwierdzam dobra komedia :)

      Usuń
  2. Nie widziałam, ale chętnie w weekend zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie oglądałam :) Z komedii lubię ,,Brzydką prawdę" czy ,,Och życie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba filmy oglądałam już po kilka razy ;) Bardzo je lubię :)

      Usuń
  4. Nie miałam okazji oglądać :) Za mało czasu ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się udaje obejrzeć tylko jeden film tygodniowo :(

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam jeśli lubisz oglądać komedie :)

      Usuń
  6. Oba filmy widziałam i są genialne :) Więcej takich by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam tylko "za jakie grzechy, dobry boże?":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że Vincent bardziej by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę obejrzeć Vincenta :) dziękuję za obserwację również obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie oglądałam:) Ostatnimi czasy jednak średnio u mnie z oglądaniem filmów i seriali:)

    OdpowiedzUsuń