środa, 9 września 2015

Cotton balls- kule świetlne

Wreszcie je ma!!! Ale się cieszę :D
O cotton balls marzyłam od dawna. Bardzo fajnie wyglądają zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz. Ceny kul świetlnych są przeróżne, ale nie jest to tania rzecz. Jak dla mnie zapłacenie 100 zł i więcej za dekoracje do domu, to zbyt duży wydatek. Tańszą alternatywą jest zrobienie samodzielnie takich kul, jednak dla mnie to zajęcie jest za bardzo czasochłonne.


Gdy przeglądałam gazetkę z Biedronki i zobaczyłam, że kule będą dostępne od tego poniedziałku w bardzo rozsądnej cenie - 34.99 zł- wiedziałam, że muszę je mieć. Ponieważ ja byłam w pracy więc na wycieczkę po okolicznych Biedronkach wybrał się Mój Sebastian. Dopiero w trzeciej udało mu się upolować te, które kolorystycznie nam odpowiadały.


Liczba kul - 20
Zasilanie - 3 baterie (paluszki)
Długość przewodu - 3 metry
Średnica kul - 6 cm
Dają efekt rozproszonego, ciepłego światła


Poza kulami, Sebastian kupił jeszcze dwie poszewki na poduszki z ekstra wzorami, bo przecież MY kochamy jeść ;) 



Co o nich sądzicie?


13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę :) Ja od poniedziałku ich szukam i nigdzie ich nie ma :/ a byłam w poniedziałek rano i już pusto :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszewki super :D. O kulach dowiedziałam się dzisiaj. U mnie raczej nie miałyby gdzie leżeć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne, polowałam na nie, ale nie było już pierwszego dnia w biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no własnie mi sie marzą a w biedronce nie ma;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh piekne są!!! Polowałam, polowałam i nie upolowałam ich niestety...musiałam zadowolić się firaną z wieżą Eiffla :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, żełuję teraz że zrezygnowałam z ich kupna. Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cotton Ball uwielbiam! Mam w domu jeden zestaw wykonany samodzielnie i jeden oryginalny ze sklepu Cotton Ball Light. Biedronkowe jak widzę trochę różnią się od oryginalnych, ale i tak mają swój urok. Jeśli chodzi o poszewki, to nie mogłabym takich mieć. Robiłyby mi za duży apetyt :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszewki są rewelacyjne :-) cotton balls również bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że Tobie się udało:) Niestety u mnie ledwo dali, a już ich nie było:/

    Pozdrawiam imienniczkę i obserwuję:):P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Madziu, cieszę, się, że dołączyłaś do grona obserwujących mnie osób, miło mi :)

      Usuń
  10. Mam te same kule co Ty - są PIĘKNE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te lampki. U mnie wykupili :(
    Ps.zostaję u ciebie, wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że zostajesz ze mną na dłużej i już pędzę Cię odwiedzić :)

      Usuń