środa, 30 września 2015

Antyperspirant Vichy

Pamiętacie jeszcze mega gorący sierpień? Ciężko było się nie pocić, a najważniejszym kosmetykiem w tym okresie był dobry antyperspirant. Czy produkt od Vichy sprostał temu wyzwaniu?


Vichy, 48 h Anti-perspirant 
Antyperspirant w kulce 48-godzinna skuteczność działania
Pojemność: 50 ml
Cena: 35 zł




Od producenta: Długotrwała skuteczność antyperspirantu.
Składniki aktywne antyperspirantu gwarantują ochronę nawet do 48 godzin.
Hipoalergiczny. Zawiera Wodę Termalną z Vichy. Produkowany według ścisłych norm przemysłu farmaceutycznego. Testowany przez dermatologów. Nie zawiera alkoholu.
Antyperspirant zapewnia uczucie komfortu i pozostawia skórę świeżą i elastyczną przez 48 godzin.

Skład: aqua, aluminum chlorohydrate, aluminum sesquichlorohydrate, ppg-15 stearyl ether, cetearyl alcohol, ceteareth-33, parfum, dimethicone, iodopropynyl butylcarbamate, peg-4 dilaurate, peg-4 laurate.


Wypróbowałam już kilka, jeśli nie kilkanaście antyperspirantów w swoim życiu. O tym z Vichy czytałam wiele pozytywnych opinii. Chciałam go wypróbować, ale trochę cena mnie odstraszała. Będąc w Super-Pharm zauważyłam, że ten kosmetyk jest w promocji, zapłaciłam za niego 24,99 zł.

Dezodorant pachnie przyjemnie i świeżo, a zapach ten nie jest intensywny. Kulka równomiernie rozprowadza produkt po skórze, nie zacina się, płyn nie wylewa się. 
Kosmetyk nie podrażnia skóry, nie zostawia białych śladów.

Nie zachwyciło mnie działanie tego antyperspirantu. W trakcie upałów nie gwarantował mi żadnej ochrony, pociłam się, nie maskował przykrego zapachu. Wystarczyła godzinka w wysokich temperaturach, a ja już czułam, że muszę iść pod prysznic. Ale powiedzmy, że to były ekstremalne warunki do testowania.
W "normalnych" temperaturach było trochę lepiej. Wg producenta dezodorant powinien zapewnić nawet 48 godzinną ochronę, tia... Po 9-10 godzinach zaczynałam się czuć mało komfortowo. A po całym dniu lepiej skrzydełka do góry nie podnosić ;) Antyperspirant nie spowodował, że mniej się pociłam, a i słabo ukrywał nieprzyjemny zapach.

Spodziewałam się lepszego działania po tym dezodorancie, firmie i cenie. Lepsze efekty daje mi stosowanie takich antyperspirantów jak Garnier Mineral i Nivea Invisible. 


Macie swój ulubiony antyperspirant

14 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze antyperspirantów Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysoka cena jak na antyperspirant, a tu nic... będę omijać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale cenię sobie tę firmę. :-)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że ta firma produkuj antyperspiranty! Mój ulubiony to i tak z Rexony, taki zielony z aloesem. Czy to do psikania, czy w kulce czuje się z nim świeżo przez długi czas. Zachęcam do wypróbowania ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię markę vichy,ale muszę przyznać ,ze tego produktu nie miałam okazji jeszcze używać:(

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś miałam jakiś antyperspirant vichy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie używałam żadnego kosmetyku z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ulubioną kulkę Nivea ale oczywiście została wycofana;/ Teraz różne kulki stosuję ale średnio wypadają. Najlepiej po Nivei spisywała się Rexona. A dokładnie Clear Aqua, Linen Dry, Pure Protection z przewagą dla tej pierwszej. Niezła była też kulka Dove Pure.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam, ale dobrze wiedzieć, by po niego nie sięgać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, mam z Vichy nie przyjemne wspomnienia, więc za antyperspirant podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń