niedziela, 30 sierpnia 2015

Niedzielne śniadanie

Pora bardziej obiadowa niż śniadaniowa, ale postanowiłam podzielić się z Wami pomysłem na pyszne śniadanie. Idealne na niedzielny poranek.


Składniki na 2 porcje:

- 4 kromki chałki (najlepiej takiej dwudniowej)
- jajko
- zapach waniliowy
- cukier waniliowy
- łyżka masła do smażenia
- cukier puder
- ulubione owoce

Przygotowanie:

Wybijamy jako na talerz, dodajemy pół łyżeczki cukru waniliowego, dwie krople zapachu, dokładnie mieszamy. W rozmąconym jajku obtaczamy z dwóch stron kromki chałki. Na patelni rozgrzewamy masło i smażymy chałkę. Gdy się zrumieni przekładamy na talerz i nakładamy ulubione owoce. Na koniec posypujemy wszystko cukrem pudrem.

SMACZNEGO!!!

Dzisiaj robiłam to danie po raz pierwszy i zachwyciliśmy się tym smakiem. Już wiem, że to śniadanko będzie u Nas gościć często.

Miłej niedzieli :*


7 komentarzy:

  1. Ymm smakowicie wygląda :) smacznego Kochana i miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhm lubię takie smakołyki - u mnie wczoraj były na kolację, tyle, że z chleba tostowego - nieco mniej słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała zrobić sobie takie śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie- muszę pamiętać, żeby spróbować, gdy następnym razem nikt nie będzie chciał kończyć chałki :D A wiesz, że ja chałkę jem zawsze ze słonymi dodatkami? Z serkiem topionym, lub twarogiem, który solę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie! Takie śniadanko to bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam chałkę, a tak dawno nie jadłam, muszę to nadrobić :-)

    OdpowiedzUsuń