środa, 8 lipca 2015

Pocztówka z wakacji - Rewa

Witajcie! :)
Jestem właśnie po krótkim urlopie. Na kilka dni wybrałyśmy się z Przyjaciółką nad morze. Obawiałam się trochę o pogodę, bo zapowiadali jedynie 20 stopni C. Co prawda nie przewidywałyśmy kąpieli wodnych, ale nawet na spacery brzegiem morza to ciut za niska temperatura. Na szczęście, prognozy się nie sprawdziły i trafiłyśmy na super pogodę.


Na wakacyjny odpoczynek wybrałyśmy się do mało znanej miejscowości, oddalonej od Gdyni o jakieś 15 km, Rewy.
Miasteczko usytuowane jest tuż nad morzem. My mieszkałyśmy prawie na końcu Rewy, a do morza miałyśmy 5 minut.  Tak malowniczych terenów nigdy wcześniej nie widziałam. Zarówno Rewa jak i okoliczne wioski dopiero zaczynają rozwijać swoją infrastrukturę turystyczną. Ale już teraz atrakcji nie zabraknie. Najbardziej ucieszyła nas wypożyczalnia rowerów. Spędziłyśmy cały dzień na szlaku rowerowym, a widoki zapierały dech w piersiach.
Inna atrakcją jest piaszczysty Cypel Rewski, który ciągnie się w głąb Zatoki Puckiej. Niesamowity widok.

Cypel Rewski i kitesurfingowcy


W stronę słońca, na horyzoncie Półwysep Helski

Daleko jeszcze?


Dawna osada łowców fok

Plaża w Mechelinkach 




Pałac w Rzucewie

Można się pobyczyć. Rezerwat Przyrody "Beka"
Zachody słońca nad morzem są najpiękniejsze

Ostatni wieczór, płyniemy łabądkiem 

Jeśli jeszcze nie macie sprecyzowanych planów na wakacyjny wyjazd serdecznie polecam Wam spokojną i malowniczą Rewę i jej okolice.

19 komentarzy:

  1. Piękne widoki :) ja nad morzem będę za dwa tygodnie i już się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już teraz życzę udanego urlopu i żeby pogoda Wam dopisała :)

      Usuń
  2. Morze po prostu uwielbiam! Ten klimat, te widoki... Rozmarzyłam się oglądając Twoje zdjęcia. Pięknie! W zeszłym roku byłam nad morzem i w te także się tam wybieram. Oby tylko pogoda dopisała. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze bardzo lubię, ale znacznie bardziej lubię góry :) Dużo słońca życzę :)

      Usuń
  3. Cudowne widoki - nawet krówka się byczy na plaży :D
    Ja też w tym roku będę miała okazję zawitać nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tylko pozazdrościć takich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne zdjęcia! Nad naszym polskim morzem byłam ostatnio w 2011 roku, dawno temu! Zachody słońca nad morzem to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powroty były wyjątkowo bolesne ;)
    ale urlop pierwsza klasa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i klimatyczne zdjęcia, aż chce się tam jechać! Masz szczęście, że trafiłaś na taką pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jakie cudowne, klimatyczne zdjęcia! Aż zatęskniłam za morzem! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Rzucewa jeździłam na kolonie w podstawówce - jednak teraz chętniej wybieram Chłapowo koło Władysławowa :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu piękne nadmorskie klimaty:) A wybierasz się w tym roku w góry??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym roku jedziemy do Zakopanego :)

      Usuń
    2. Madzia Ty nie uwierzysz my również:))) Powiedz kiedy jedziesz? Ok piszę Ci maila już:)

      Usuń
  11. Piękne widoki :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam morze, w tym roku byłam w Łebie :) Aaa ten łabądek jest super, pływałam na nim we Wrocławiu po Odrze :D

    OdpowiedzUsuń