poniedziałek, 20 lipca 2015

Lunchbox #14

Patrząc na statystyki rzuca się w oczy, że posty z pudełkami cieszą się największą popularnością. 
Dlatego tradycyjnie w poniedziałek, chociaż zdarzają się wyjątki, dodaje wpis z propozycją kolejnego lunchboxa.

Oto mój przepis na lunchbox :)


Co znalazło się w pudełkach:
-dwa jajka ugotowane na twardo z jogurtem naturalnym zamiast majonezu, kilka kawałków tuńczyka z puszki (w sosie własnym), cienki szczypiorek, sól i pieprz,
- kawałki ogórka zielonego oraz żółta papryka,
- owoce w kawałkach, nektarynka i kilka truskawek.


Nie ma lepszego czasu niż lato na rozpoczęcie przygody z przygotowywaniem pysznych, kolorowych, zdrowych posiłków do pracy. Dostępna jest masa owoców i warzyw, które zabrać ze sobą.  Niewiele trzeba włożyć wysiłku by zjeść smakowity i dobrze wyglądający lunch. 

A jak Wam idzie przygotowywanie posiłków do pracy?


4 komentarze:

  1. Ja mam zamiar zabierać takie posiłki od października na uczelnię :) bo obecnie nie pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podzielisz się swoimi pomysłami? ;)

      Usuń
  2. Ja jestem początkująca w przygotowywaniu posiłków, ale staram się zawsze coś ciekawego do pracy zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto urozmaicać posiłki do pracy i należy pamiętać o owocach i warzywach :)

      Usuń