poniedziałek, 13 lipca 2015

Lunchbox # 13 plus wygrane w konkursach

Czerwiec zleciał, lato się zaczęło, a ja jeszcze się nie pochwaliłam się wygraną konkursie na wiosenny lunchbox zorganizowany przez autorkę bloga filozofiasmaku.blogspot.pl. Zasady konkursu były proste, należało przygotować wiosenne bento (posiłek w pudełku) i je sfotografować. Każdy z uczestników konkursu mógł przygotować dowolną ilość zestawów. Na tę okoliczność przygotowałam cztery lunchboxy.
Świetne nagrody motywowały do działania. Wpłynęło 39 zgłoszeń. Zajęłam II miejsce!!!
Jednak to nie koniec wygranych...


Nagrodzony zestaw:

Placuszki z kukurydzą i szczypiorkiem plus sos pomidorowy z bazylią, tortille z serkiem naturalnym, wędliną, sałatą, papryką i ogórkiem zielonym plus rzodkiewki.

Pozostałe zestawy:

 Sałatka grecka z fetą, jogurt naturalny z płatkami górskimi i borówkami.

 Sałatka ziemniaczana oraz placuszki z serka homogenizowanego podane z musem z rabarbaru i jabłka.

Mus truskawkowy, mix sałat z warzywami oraz  mozzarellą.

A oto wygrana:
Zestaw lunchboxów kostka klik

A już za tydzień pojawią się propozycje posiłków do pracy w tych oto pudełkach.
Bardzo się cieszę z wygranej! Serdecznie polecam Wam bloga Malwiny, znajdziecie tam mnóstwo przepisów na pyszne potrawy :)

Również w czerwcu ogłoszono wyniki w innym konkursie, w którym brałam udział. Koleżanka podesłała mi linka do strony ulicaekologiczna.pl. z konkursem . Zadaniem konkursowym było odpowiedzenie na pytanie "Jaki  kraj jest Twoją kulinarną ojczyzną?" Nie miałam problemu z odpowiedzeniem na to pytanie: oczywiście są to Włochy! Napisałam, że marzę o podróży do Włoch, i że bardzo chętnie gotuję włoskie potrawy. A przepisy są bardzo proste ... itd. 
W tym konkursie przyznano trzy równorzędne nagrody. Znalazłam się w gronie laureatów!



Pierwsze kulinarne sukcesy mam już na swoim koncie. Lubię jeść i gotować, nie widzę problemu by o godzinie 23 wejść do kuchni i zacząć smażyć np. placuszki lub zacząć szykować sałatkę na następny dzień do pracy. Jeszcze nie wszystko smakuje tak jakbym chciała, ale przecież praktyka czyni mistrza! Gotowanie mnie odpręża, wyłączam się, przestaje myśleć o tym co było i co będzie,  jestem tylko ja i patelnia, ewentualnie muzyka. Tylko nienawidzę zmywać ;) Muszę znaleźć konkurs, w którym do wygrania będzie zmywarka ;)

26 komentarzy:

  1. brawo! :))
    wiedziałam, że ten konkurs to nie ściema :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę opóźniły się wyniki, ale najważniejsze, że nagroda trafiła w moje ręce :)

      Usuń
  2. świetne są te zestawy, taki lunch to bym chętnie zjadła w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się taki lunchbox :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :) uwielbiam twoje propozycje na lunchboxy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to mnie motywuje do kontynuowania pudełkowego szaleństwa ;)

      Usuń
    2. Zbieram wszystkie ciekawe przepisy na październik :))

      Usuń
  5. Gratulacje! :) należało Ci się za takie pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się starałam, wstawałam 40 minut wcześniej by zrobić jak najlepsze zdjęcia ;)

      Usuń
  6. Gratuluję Kochana:-)
    Ależ wszystko apetycznie wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, mogę gratulacje! Muszę przyznać, że przez Ciebie zgłodniałam. Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pyszności! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, fajne nagrody. A dania pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, fajne nagrody. A dania pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, fajne nagrody. A dania pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Podzielisz się przepisem na tą sałatkę ziemniaczaną ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki jest przepis na te placuszki z kukurydzą i szczypiorkiem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis prosty:gęste ciasto naleśnikowe do tego kilka łyżek kukurydzy i posiekany szczypiorek, sól i pieprz.

      Usuń