niedziela, 14 czerwca 2015

Nowości kosmetyczne z maja

Cześć :)

Zapewne większość z Was na przełomie kwietnia i maja skorzystała z promocji  - 40% na kosmetyki kolorowe w Rossmannie. Oczywiście i ja z niej skorzystałam KLIK.
Minęło kilka dni i pojawiła się nowa promocja w tej drogerii z okazji Dnia Matki, tym razem na produkty do pielęgnacji twarzy. Trzeba było coś kupić ;)


Pielęgnacja twarzy:


Bielenda, Skin Clinic Profesional, Super Power Mezo Serum, Aktywne serum korygujące Anti-Age do cery mieszanej i tłustej, z niedoskonałościami,
Alterra, Hydro Nachtcreme Bio - Traube & Bio - Weisser Tee (Krem nawilżający z winogronem i białą herbatą na noc),
Alterra, olejek do twarzy - Granat BIO


Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Tonik zwężający pory na dzień / na noc,
Nivea, żel do mycia twarzy, cera normalna i mieszana.

Produkty do włosów:

Wszyscy ją mają mam i ja! Szczotka Tangle Teezer,
Garnier Fructis, Cudowny olejek z olejkiem arganowym , ochrona do 230 stopni.

16 komentarzy:

  1. Super nowości :) Widzę, że tylko ja nie mam jeszcze TT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś sama, ja również nie mam TT :)
      Świetne nowości.

      Usuń
    2. Alicja, ja również jeszcze nie mam szczotki TT :)
      super nowości !!

      Usuń
    3. Haha ;) a ja byłam przekonana, że już wszystkie dziewczyny posiadają TT ;)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tego serum Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TT mam dwa rodzaje i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Tangle Teezer, jak dla mnie to najlepsza szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jest świetna, bardzo ją polubiłam :)

      Usuń
  5. tonik Manuki miałam i byłam bardzo z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam krem Alterry :) a tonik ziai jeszcze mam ;)
    Tangle Teezer też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwlekałam z zakupem TT, ale przekonała mnie koleżanka, która ostatnio stała się włosomaniaczką ;)

      Usuń
  7. ciekawi mnie to serum z bielendy

    OdpowiedzUsuń
  8. TT tez nie mam nadal :D Musze nadrobić no i olejek Alterry ach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tangle Teezer to pozycja obowiązkowa w każdym domu :D Zaciekawiłaś mnie olejkiem Fructis, jestem ciekawa czy faktycznie tak dobrze chroni przed gorącem.

    OdpowiedzUsuń