czwartek, 18 czerwca 2015

Metamorfoza balkonu

Z wielką zazdrością patrzyłam na ukwiecone, zadbane balkony. Myślałam sobie, też taki kiedyś będę mieć.
W wynajmowanym przez nas mieszkanku balkon jest całkiem duży, tylko w opłakanym stanie, dodatkowo stoi na nim zepsuta pralka. Czeka na wywiezienie. Korzystaliśmy z niego tylko wtedy, gdy trzeba było wynieść pranie. Coś musiałam wymyślić. Trochę spędziłam czasu poszukując inspiracji w internecie i przeglądając oferty marketów budowlanych. Wiedziałam, że ma być dużo kwiatów, ma być kolorowo i sprawić, że pralka przestanie być widoczna.


Zaczęliśmy działać w sobotę. Dobrze jest mieć w domu mężczyznę! Sebastian sprytnie poradził sobie z piłowaniem, robieniem dziurek w doniczkach, docinaniem trawy, skręcaniem. Pomagał mi również w przesadzaniu kwiatków. Tak Nas wciągnęła praca, że przegapiliśmy mecz Polska - Gruzja.
Efekt końcowy wspólnej pracy nas zachwycił. Oceńcie sami:


Z racji tego, że nie jest to nasze mieszkanie, nie chcieliśmy zbytnio inwestować w urządzanie balkonu. Dlatego zamiast płytek na podłodze pojawiła się sztuczna trawa. Pralka zniknęła pod konstrukcją wykonaną z "płot pełny pleciony prosty" (do kupienia w Praktikerze i Obi). Pojawiły się kolorowe doniczki kupione w Auchan i Pepco (promocja - 30%). A kwiaty kupiliśmy na targu.

W ten sposób przymocowaliśmy doniczki do plecionki.

Przesadzanie kwiatów. 


I jeszcze kilka fotek:





Wydaliśmy około 120 zł.

Jeszcze czeka nas zakup krzesełek i stolika.

Co sądzicie o tej przemianie? Daliśmy radę?

12 komentarzy:

  1. Ale pięknie! Tak kolorowo się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna aranżacja :) My z Mężem także ostatnio "odświeżaliśmy" balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Wam poszło :-D to teraz stolik i letnie kolacje na balkonie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. spisaliście się na szóstkę plus :D:D jest cudownie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie bomba :) jeszcze taka mała kwota! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super bardzo mi sie podoba:) własnie wczoraj z kolezanka przegladałysmy zdjecia jak przerobic balkon)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka mała zmiana a taki duży efekt :)

    OdpowiedzUsuń