poniedziałek, 1 czerwca 2015

Lunchbox # 9

Witajcie w nowym miesiącu :)
Mamy jeszcze poniedziałek, a więc pora na kolejną propozycję lunchbox'a.


Najszybsza sałatka:
- mix sałat,
- kukurydza,
- kawałki piersi z kurczaka,
- paluszki chlebowe zamiast grzanek
sos: oliwa, zioła prowansalskie

Ostatnio bardzo często zabieram w pudełkach do pracy różnego rodzaju placuszki i dlatego w żadnym czerwcowym pudełku ich nie zabraknie.

Placuszki kukurydziane:
- mąka, jajko, mleko, sól,
- kukurydza z puszki,
- papryka,
- szczypiorek,
sos czosnkowy na bazie jogurtu naturalnego.

A do tego banan.

Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Mmmm... patrzę i się katuje, bo to wygląda tak apetycznie, a ja na diecie i już dzisiaj zjadłam co mogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie potrafiłam trzymać się diety, dlatego Tobie życzę wytrwałość ;)

      Usuń
  2. Zaciekawiły mnie te placuszki kukurydziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz zrobiłam je z dodatkiem mąki kukurydzianej, ale mi nie smakowały, kolejnym już ze zwykłej mąki i smakowały o niebo lepiej ;)

      Usuń
  3. Mniam, aż bym sobie coś przekąsiła :D .

    OdpowiedzUsuń