poniedziałek, 8 czerwca 2015

Lunchbox # 10

Kolejny lunchbox z placuszkami. Tym razem będą to placuszki kakaowe. W oryginale był to przepis na naleśniki, ale że ja naleśników smażyć nie potrafię więc postanowiłam zrobić placuszki.
Zwykle moje pudełka śniadaniowe są dosyć obfite, tym razem jest trochę inaczej. Lubię jeść :)

W lunchboxie pojawiły się wafle ryżowe. Co o nich sądzicie? Zdania na ich temat są podzielone, że niezdrowe, bez wartości odżywczych, że są wysoko przetworzone, ale są nisko kaloryczne, nie zawierają żadnych ulepszaczy, są sycące. Nie jadam zbyt często wafli ryżowych, zwykle sięgam po nie, gdy dopadnie mnie głód późnym wieczorem, albo gdy zaczyna mnie ssać w żołądku, a do obiadu jeszcze daleko.
Jestem zdania, że lepiej jest zjeść jako przekąskę wafla ryżowego (oczywiście bez polewy czekoladowej), niż batona czy pączek.


Do sedna. W moim pudełku znalazły się:
- placuszki kakaowe (ciasto trochę gęstsze niż na naleśniki z dodatkiem łyżeczki kakao)
do tego maliny w syropie,
- wafle ryżowe i sok,
- jabłko w cząstkach.

P.S. Do placuszków dodałam naturalne kakao.

SMACZNEGO!


12 komentarzy:

  1. Placuszki wyglądają przeeeepysznie!
    Swoją drogą podziwiam, ja nie miałabym pomysłów na takie lunchboxy, a rzecz na prawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam na początku, że po pierwszych kilku pudełka skończą mi się pomysły, ale ciągle znajdę jakieś nowe inspiracje, czasem potrawy są dziełem przypadku ;)

      Usuń
  2. mniam :) Ja dziś w pracy w pojemniku mam leczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często robię leczo, ale nigdy nie brałam go do pracy, dzięki za pomysł! :)

      Usuń
  3. hehe tez mam pudelkowe zycie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię czasem pochrupać wafle ryżowe, myślę, że nie są takie złe.
    Placuszki zapowiadają się pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie placuszki chętnie bym zjadła. Mój śniadaniowy box jest jeszcze większy, jestem strasznym łasuchem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech mi ktoś zacznie robić takie lunchboxy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jak się sama zmotywujesz i wkręcisz w przygotowywanie ;) to może uzależniać ;)

      Usuń
  7. Taki LUNCH BOX sama chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń