środa, 13 maja 2015

Zmalowane w kwietniu

Zapraszam na kolejne lakierowe podsumowanie miesiąca.
Wiosna za oknem, a więc przyszła pora na jasne, pastelowe kolory, chociaż czasem mam ochotę na bardziej intensywny kolor na paznokciach.

 1.

Vipera polka - nr 69
My Secret - nr 121
Golden Rose - nr 334

 2.

Life - nr 46
Golden Rose Color Expert - nr 41
Miss Sporty Clubbing Colours - nr 344
Wibo - nr 400


3.

Golden Rose WOW! - nr 72
Sensique - nr 162


4.

Golden Rose Color Expert - nr 48
Lovely Nude nails - nr 6
Golden Rose Paris (brak buteleczki na zdjęciu) - nr 70


5.

Life - nr 111
Miss Sporty Clubbing Colours - nr 344
Naklejki


Coś Wam się spodobało?



9 komentarzy:

  1. ładne malowidełka i kolorki lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne mani ^^ Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ostatnio manię na wszelkie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mani! Takie wiosenne. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni chyba podoba mi się najbardziej. Masz dar do tworzenia bardzo ładnych zestawień kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się ostatnie fioletowe zmalowanie :)

    OdpowiedzUsuń