niedziela, 10 maja 2015

Weź do ręki kredki i uwolnij wyobraźnię

Piszesz mi w liście, że kiedy pada, 
Kiedy nasturcje na deszczu mokną, 
Siadasz przy stole, wyjmujesz farby 
I kolorowe otwierasz okno. 
[...]
Więc chodź, pomaluj mój świat
Na żółto i na niebiesko, 
Niech na niebie stanie tęcza 
Malowana twoją kredką.

Gdzieś na niebie słońce nieśmiało przebija się przez warstwę chmur. Przestało padać, ale taka pogoda nie zachęca mnie do wyjścia. Spacer jest najlepszym sposobem na odstresowanie się, ale co robić gdy aura nie sprzyja? Co zrobić by się odstresować po całym tygodniu pracy, załatwiania różnych spraw, robieniu wszystkiego na czas? Weź do ręki kredki i uwolnij wyobraźnię!


 Zapewne każda z Was tak jak i ja, gdy była dzieckiem lubiła kolorowanki. Wiele godzin spędzałyśmy kolorując w skupieniu ulubione postaci z bajek. Lata dzieciństwa dawno za nami. Kolorowanki poszły w zapomnienie. Ale czy nigdy nie naszła Was ochota, w tym dorosłym życiu, by znowu coś pokolorować i wrócić na chwile do beztroskich lat dzieciństwa?


Na polskim rynku pojawiła się seria kolorowanek Kolorowy trening antystresowy, ale nie takich zwykłych dla dzieci, a przeznaczonych dla dorosłych odbiorców.
Mamy trzy wersje do wyboru: Wzory i worki, Esy-floresy, Wzory i ornamenty. W lipcu mają wyjść kolejne.


Wyciągnęłam moje 20 letnie kredki, wybrałam jeden ze 126 obrazków i zaczęłam kolorować. Przepadłam na kilka godzin. Tak bardzo skupiłam się na doborze kolorów, na tym by nie wyjść poza linię, że zapomniała o otaczającym mnie świecie. Faktycznie odstresowałam się, bo nie miałam czasu na myślenie o bieżących sprawach, najważniejsze było czy kolejnego kwiatka mam pokolorować na niebiesko czy różowo ;)


We Wzorach i wzorkach znajdują się kolorowanki, które z łatwością pokolorujemy, ale i takie, które będą się składać z wielu maleńkich elementów wymagających niesamowitego skupienia. Są i takie obrazki, których chyba nie uda mi się pokolorować - zbyt szczegółowe, ale kto wie ;)


Piękne, wyjątkowe wzory do kolorowania. Rozwijają wyobraźnię i zdolności manualne. I uspakajają.


Każda kartka ma perforacje, jeżeli jakiś obrazek pokolorujemy wyjątkowo pięknie można go bez problemy wyrwać i np. oprawić. Ciekawe rozwiązanie.


Bardzo cieszę się z zakupu tej kolorowanki, najchętniej kupiłabym wszystkie trzy wersje! 
Teraz mam dylemat czy wziąć książkę do ręki czy kredkę ;)

Cena: 24, 99 zł. Wydawnictwo Buchmann


Naszła Was ochota na kolorowanie?

12 komentarzy:

  1. Mam zamiar sobie kupić pocztówki w takiej formie. Myślę, ze pokolorowane przeze mnie będą fajną niespodzianką dla obdarowanej przeze mnie osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sprawa :)
    ja chcę taką: http://viralka.pl/kolorowanka-dla-doroslych-podbija-internet-uswiadomi-ci-ze-jestes-nikim/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślę, że te kolorowanki bardzo pasują do nazwy bloga ;))

      Usuń
    2. no dobra, zamówiłam sobie też :)

      Usuń
  3. Mam ją i niesamowicie wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba już wszyscy je mają... A ja pozostaję wierna obrazkom logicznym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wykorzystuję okazję i koloruję razem z Krzysiem :D Lubię to :) Bardzo ładne te obrazki w Twojej kolorowance :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałem ochotę na to... ejdnak zrezygnwialem ale ejdnak chyba znow sie przymierzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zabawa, akurat w momentach kiedy mam nerwy :) Oj czuję, że ta kolorowanka by mi pomogła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kalendarz na ten rok z takimi rysunkami. Nie pomalowałam jeszcze ani jednego- caly czas brakuje mi czasu. :C

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe :) :) chyba się skuszę na to :)

    OdpowiedzUsuń