poniedziałek, 11 maja 2015

Lunchbox # 8

Zaczynamy nowy tydzień od kolejnej propozycji na lunchbox :)

Udanego tygodnia Wam życzę!


Bardzo często do pracy zabieram ryż/ kaszę gryczaną/ kuskus z warzywami.
Gdy kończą mi się pomysły na posiłki na wynos wtedy wyciągam porcję mieszanki warzyw z zamrażalnika, nastawiam wodę na kaszę gryczaną, warzywa wrzucał na małą patelnię i w kilkanaście minut mam pyszne danie. Całość przygotowuję dzień wcześniej, przekładam do pojemnika, czekam aż wystygnie i chowam do lodówki.
Oczywiście muszą też być owoce :)


SMACZNEGO!


6 komentarzy:

  1. kasza i warzywa również często u mnie występują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jadłam kaszy. Ostatnio w moim jadłospisie króluje ryż. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również często występuje kasza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie połączenia, mogłabym jeść je codziennie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj te kasze to nie dla mnie :/ Zdecydowanie wolę sałatki :D

    OdpowiedzUsuń