sobota, 2 maja 2015

Fotomix z kwietnia

Mogłaby się ta pogoda zdecydować. Jestem spragniona ciepła. Sezon grzewczy się skończył, w domu zimno, na dworze zimno. Ehh...
A tak poza tym, kwiecień minął mi całkiem dobrze :)



 Ciężko mi uwierzyć, że zdjęcie powyżej zostało zrobione na początku miesiąca, a to poniżej pod koniec kwietnia. Pogoda potrafi zaskakiwać.



Tegoroczne Święta Wielkanocne były szczególne, bo na "swoim".


Nie mogło zabraknąć hiacyntów, których zapach uwielbiam.


Kociaki wygrzewają się na maskach samochodów.


I jak tu nie lubić wiosny.


Stojak na biżuterię, prezent z okazji braku okazji :)


Piękne!


Woda z cytryną smauje jeszcze lepiej, gdy się ją pije z gadżeciarskiego słoika.


Nowości. Dwie pierwsze od lewej strony kupione po 9,90 zł w Świecie Książki. "Włoskie zaręczyny" kupiłam w Biedronce. "Nienawiść" i "Mistrzostwo Świata" pochodzą z wymiany. Co dwa tygodnie w kioskach będą się pojawiać książki K. Michalak, pierwszy tom serii "W imię miłości".


Więc chodź, pomaluj mój świat ... wyciągnęłam moje ponad dwudziestoletnie kredki i zaczęłam kolorować, a co takiego? O tym już wkrótce :)


Tęsknicie za ciepłem?


20 komentarzy:

  1. Bardzo tęsknię za ciepłem :)
    Btw super foty~:]

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w domu to już wieki kredek nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten stojak na biżuterię. Ja mam kilka, ale żaden nie jest taki ładny jak Twój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukanie idealnego stojaka trwało baaardzo dłuuugo, ale opłacało się czekać :)

      Usuń
  4. Hmmm... w moim mieście pojęcie sezon grzewczy nie istnieje - grzeje się w domach w zależności od temperatury na zewnątrz - jak trzeba to nawet i w maju.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mix :) śliczny stojak na biżuterię :) żadnej z książek nie czytałam nadrobię braki po obronie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na odpoczynek przyjdzie czas po obronie :)

      Usuń
  6. pogoda zmienia sie błyskawicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam książkę Michalak ;)
    Teraz zwłaszcza tęsknię za ciepłem, pocieszam się prognozą pogody na jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj było pięknie! Tylko jeszcze w mieszkaniu zimno :( A zamierzasz kupić inne książki K. Michalak?

      Usuń
    2. Tak, z moją mamą założyłyśmy spółkę i kupujemy na zmianę :P Kilka już mam i nie wiem, czy chcę czytać Ferrin, ale na pozostałe będę polować, bo to okazja :)

      Usuń
  8. Współczuję właścicielowi tego auta, na którym wygrzewa się kotek, zwłaszcza jeśli zostawił po sobie ślady pazurków ;) Ja czasami jak koloruję z Krzysiem kredkami to mam wrażenie, że bawię się lepiej niż on ;) Jestem ciekawa co tam zmalujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty odpoczywają prawie na wszystkich samochodach, na naszym zostawiły brudne ślady łapek ;) a to co zmalowałam pokarzę za kilka dni ;)

      Usuń
  9. Jednak wiosna już jest, tylko wciąż tak zimno, no ale te kwitnące drzewka u Ciebie to sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia uwielbiam mixy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki super ten słoik! :D

    OdpowiedzUsuń