środa, 22 kwietnia 2015

Promocja w Rossmannie

Już od piątku rusza promocja w Rossmannie i to nie byle jaka, bo - 49% na kolorówkę. Mam zamiar zrobić przemyślane zakupy i kupić tylko te rzeczy, których naprawdę potrzebuję. Przemyślałam, przejrzałam zapasy i doszłam do wniosku, że potrzebuję tylko 5 rzeczy. Mam zamiar przejść obojętnie obok lakierów do paznokci. To dopiero będzie wyzwanie.


1. Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner
2. Eveline, Art Scenic, Korektor w płynie 2 w 1 kryjąco - rozświetlający lub
Maybelline, Affinitone, Concealer, korektor o delikatnej formule
3. Lovely, Curling Pump Up Mascara
4. Wibo, Diamond Illuminator, Rozświetlacz prasowany
5.Maybelline, Affinimat Perfecting + Mattifying Foundation ,Podkład matujący do twarzy


Promocja została podzielona na 3 części:

AKTUALIZACJA
ZNALAZŁAM W INTERNECIE BŁĘDNE DATY TRWANIA PROMOCJI I ZAMIEŚCIŁAM JE NA BLOGU

PRAWIDŁOWE DATY
24.04 - 29.04 podkłady, pudry, bronzery, korektory do twarzy
30.04 - 05.05 tusze, kredki, cienie, eyelinery
06.05 - 11.05 szminki kredki, lakiery, odżywki


Planujecie skorzystać z promocji? 



24 komentarze:

  1. czekam na promocję na tusze do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rozświetlacz wibo chyba sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę pamiętać, żeby w piątek tam zajrzeć i kupić puder :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja mam spore plany zarówno na podkłady, oczy jaki i usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tuszy do rzęs już nie kupuję w rossmannie, bo wszystkie zawsze są już macane i pootwierane. Nie wiem dlaczego producenci nie zabezpieczają swoich produktów choćby folią...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja boję się wchodzić na te promocje! Szkoda, że wcześniej o niej nie wiedziałam, bo kilka dni temu kupiłam tam nowy podkład, jakbym poczekała miałabym taniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak to dobrze, że zajrzałam do Ciebie, bo właśnie chciałam iść do rosssmanna po róż i to po taki z tych droższych :)
    uff

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy na coś się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa na co się skuszę, bo sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały czas staram się powstrzymywać przed tworzeniem długich list, ale blogi kuszą coraz to nowszą pozycją. Mam nadzieję, że koniec końców będę twarda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlacz z wibo jest piękny, bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety musiałam kupić kilka kosmetyków kolorowych ostatnio, bo wszystko skończyło mi się naraz i nie mogłam już czekać ani dnia dłużej. Ale potrzebuję jeszcze tuszu no i może na jakąś szmineczkę lub błyszczyk się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się tak udaje, że kupuję kosmetyki tylko w promocji Rossmanna , bardzo wolno idzie mi zużywanie kosmetyków kolorowych :)

      Usuń
  13. Eyeliner i tusz szczerze polecam. ;] Tym razem ja również mam zamiar kupić tylko najpotrzebniejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz już mam i jest bardzo dobry, dlatego skuszę się znowu na niego :)

      Usuń
  14. Ja nie będę korzystać z promocji, bo wszystko mam i aż nad to :) Tym razem nawet nie wybiorę się do Rossmanna, żeby mnie nic nie skusiło :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że planujemy skorzystać, nawet już skorzystałam, chociaż nie wiem czy jutro nie zajdę tam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam taki zamiar, ale u mnie już niestety nie znalazłam kosmetyków na, które "polowałam" :/ Mam nadzieję, że jeszcze coś dorzucą w niedzielę albo poniedziałek :p normalnie o 11 już były pustki u mnie normalnie szok ^^ albo za ciemnie odcienie zostały :/ :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjątkowo mam zapas kolorówki, więc nic nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie trafiłam już na moje kolory. Może później mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń