wtorek, 7 kwietnia 2015

Marzec w zdjęciach

Przyszła wiosna, chociaż ostatnie dni temu zaprzeczały. Marzec oczywiście zleciał mi bardzo szybko. Ledwo zaczął się kwiecień, a ja już zaczynam planować maj. Może czas powiedzieć sobie "stop" i zacząć żyć tu i teraz?


Sukienka, która wywołała spore zamieszanie. A Wy jakie widzicie kolory?  Bo ja widzę sukienkę biało-złotą

Nie może u mnie zabraknąć żonkili i tulipanów.

A miałam ograniczyć słodycze :(

Wyjście do kina z koleżankami.

Kobieta jest bezbronna, tylko wtedy gdy ma świeżo pomalowane paznokcie ;)

Pierwszy wiosenny spacer.

A to już fiołki w osiedlowym ogródku.

Wyjście na kręgle. Przegrałam ;)


Jestem już taka stara ;) w dniu urodzin nie mogło zabraknąć mojego ulubionego sernika na zimno z truskawkami.

Jestem bardzo zła na siebie, bo w marcu przeczytałam tylko dwie książki.

Filmów też wielu nie obejrzałam. Wkrótce pojawi się post dotyczący filmów obejrzanych w marcu i przeczytanych książek.

A to już plany czytelnicze na kwiecień.

To był dobry miesiąc, jedyne na co mogę ponarzekać, to na pracę. W każdy poniedziałek idąc do pracy myślę sobie "byle do piątku". Ale nie ma, co wylewać tutaj smutków, trzeba cieszyć się z tego co jest ;)

A jak Wam minął marzec?

17 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty - uwielbiam fiołki, zawilce oraz żonkile! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny mix, a co do sukienki to ja widzę czarno niebieską ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to piąteczka, bo również widzę biało-złotą! :D Nigdy nie zrozumiem o co z tym chodzi :D
    Muszę wreszcie obejrzeć "Zaginioną dziewczynę".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w maju kończę tyle lat co Ty, ale staram się o tym nie myśleć:)
    Czekam na post z filmami i książkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również widzę niebiesko - czarną sukienkę :-) Dwie książki na miesiąc to całkiem dobry wynik :-) Film Gone Girl bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mniej więcej taka stara jak ja :-D Marzec tak dobrze zapowiadał wiosnę, początek kwietnia odebrał mi złudzenia, ale mam nadzieję, że już będzie tylko lepiej :) też planuję już maj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. '87 dobry rocznik ;-) lepiej z tymi planami tak nie szaleć bo zaczniemy po Wielkanocy planować już Boże Narodzenie ;-)

      Usuń
  7. Wspaniałe zdjęcia :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za szybko mijają te miesiące! Powiedz mi lepiej jak ten film Disco Polo?? Jestem ciekawa, bo wszyscy znajomi gadają, że to pewnie jest jakiś totalny niewypał. Ale jak można to stwierdzić jak się nie widziało?! Sto lat, sto lat - to tak spóźnione urodzinowe życzenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia, żebym do emerytury dożyła :-)
      Co do filmu, mam mieszane uczucia ponieważ nie tego się spodziewałam. Akcja dzieje się na dzikim zachodzie, wszystko jakieś takie nierealne. Pośmiałam się trochę, ale film mnie nie zachwycił, myślałam że zobaczę w tym filmie Polskę z lat 90. a tu takie rozczarowanie.

      Usuń
  9. ojej, jaka wspaniała półeczka z książkami..większość czytałam- super :)
    Kochana 28 lat to młodziutka kobitka jesteś, życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrówka, miłości i spełnienia marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latek przybywa, ale ciągle czuje się jak dwudziestka ;-) Dziękuje za życzenia!

      Usuń
  10. O, jestem rok młodsza :) Ale generalnie to przecież ciągle mamy 18 !:)) Też miałam ograniczyć słodycze, ale coś mi nie idzie..

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam deser z banana połowy avokado i połowy jabłka. zmiksować i jeść łyżeczka! Pycha!! Najprostszy deser świata!

    OdpowiedzUsuń