poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Lunchbox # 6

Zapraszam Was w każdy poniedziałek na kolejne odsłony lunchbox'ów.

A dzisiaj: sałatka z wędzonym kurczakiem i duża porcja owoców.


Sałatka:
-kurczak wędzony pokrojony w kostkę
-papryka marynowana
-kukurydza
-mix sałat z sałatą rzymską
- paluszki chlebowe jako grzanki
Sos do sałatki (w fioletowym pojemniczku)
-oliwa z oliwek
-zioła prowansalskie
-sól, pieprz

Banan, mandarynka, suszone plasterki jabłka.



Smacznego!

Odsyłam Was do wcześniejszych przepisów i propozycji na LUNCHBOX

12 komentarzy:

  1. lubię zdrowe lunche :) na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sobie robisz piękne, kolorowe i zapewne pyszne te śniadanka do pracy! Ja od czasu do czasu jakąś sałateczkę sobie zrobię. Szkoda, że u mnie w pracy nie mamy mikrofalówki, bo bym częściej brała jakieś dania, które można odgrzać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie są pyszne, czasem eksperymentuję i to nie zawsze jest strzał w 10, tych śniadań nie będę zamieszczać ;) A mikrofala to świetna sprawa, zwłaszcza gdy ma się drugą zmianę :)

      Usuń
  3. Jejku, ale pyszności! Już ostatnio zmajstrowałam Twój poprzedni przepis na bułeczki z ciasta francuskiego, tyle, że porę zastąpiłam pieczkarkami, PYSZOTKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie to wszystko wygląda-zrobienie zdrowego jedzenia do pracy to dopiero sztuka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wędzony kurczak to nie moje smaki, ale muszę przyznać, że całość wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatka wygląda przesmacznie ;-)

    OdpowiedzUsuń