sobota, 18 kwietnia 2015

Filmy na weekend

Jak dobrze, że jest weekend. Wreszcie trochę lenistwa. W tym poście chciałabym Was zachęcić do obejrzenia dwóch bardzo ciekawych filmów. 

Zaginiona dziewczyna
Film powstał na podstawie książki autorstwa G. Flynn. Zapewne większość z Was słyszała o tym filmie lub o książce. Jeśli nie koniecznie musicie nadrobić zaległości. Już dawno żaden film mnie tak nie wciągnął.
Amy i Nick są młodym małżeństwem i właśnie przechodzą kryzys. W dniu rocznicy ślubu kobieta nagle znika. Podejrzenie pada na jej męża, który wcale nie wygląda na zmartwionego zaginięciem żony. Próbuje oczyścić się z zarzutów, ale coraz bardziej sobie szkodzi. W momencie, gdy wszystkie dowody wskazują na niego następuje zwrot akcji. Okazuje się, że jego żona nie jest takim niewiniątkiem, a zwykłą pozerką. A nic nie jest takie jak na początku nam się wydawało.
Film jest rewelacyjny, każda minuta filmu zaskakuje. 


Zanim zasnę

Kolejny film równie dobry, trzymający w napięciu do ostatniej minuty i zaskakujący jak poprzedni.
Christine ulega wypadkowi i traci pamięć. Co dzień budzi się nie wiedząc kim jest, nie pamięta nic ze swojej przeszłości, nawet nie pamięta, co robiła poprzedniego dnia. Codziennie rano mąż opowiada jej o najważniejszych faktach z ich życia. Z kobietą kontaktuje się lekarz, który radzi jej by zaczęła prowadzić videopamiętnik. Ta terapia sprawia, że zaczynają jej powracać wspomnienia, a te różnią się od tego co słyszy od swojego męża. Kobieta postanawia za wszelką cenę odkryć prawdę o swojej przeszłości i znaleźć osobę odpowiedzialną za jej wypadek.


A może mi polecicie jakieś dobre filmy?



14 komentarzy:

  1. pogoda się nie zapowiada, trzeba będzie coś obejrzeć..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach obejrzeć oba te filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam żadnego. trzeba nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych filmów, ale jak będę miała okazję to nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy znam i był całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaginiona dziewczyna mnie zaciekawił. Może dziś z mężem obejrzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile Afflecka nie lubię to fabuła zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze ich nie widziałam, ale oba mam w planach :))!

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo tą zaginioną chce obejrzeć koneicznie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chcę obejrzeć "Zaginioną dziewczynę" ale najpierw książka:D a "Zanim zasnę" bede wszystkim polecać, choć film jest trochę gorszy od książki; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Super filmy, słyszałam o nich. Uwielbiam Nicole <3

    zapraszam do mnie na nowy wpis: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam Zaginioną Dziewczynę, też nawet polecałam ją u siebie na blogu!:) Dobry film.
    Z takich klimatów polecam jeszcze Eliza Graves i Stoker, też z Nicole Kidman ;)

    Zapraszam na nowy wpis o dobrych i mądrych kampaniach powiązanych z ciuchami :)
    http://www.littlecupofart.pl/2015/04/kampanie-na.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam jeszcze żadnego :D

    OdpowiedzUsuń