sobota, 25 kwietnia 2015

Bułeczki z ciasta francuskiego

Pochwale się moim autorskim pomysłem na super przekąskę z ciasta francuskiego. Przynajmniej taką mam nadzieję, ponieważ nigdy czegoś takiego nie jadłam, ani nigdzie nie znalazłam tego przepisu.


Składniki na 6 bułeczek:
-opakowanie ciasta francuskiego
-3 parówki
-ser żółty
-pół pora
-ketchup
-sól i pieprz


Ciasto francuskie kroimy na prostokąty o wymiarach minimum 12 x 14 cm.
Odrobinę solimy i pieprzymy. Na cieście robimy kleksa z ketchupu i go rozsmarowujemy.
Kładziemy pora, 1/2 parówki, ser żółty, składamy na pół. Brzegi dociskamy widelcem.
Na koniec robimy poprzeczne nacięcia, przekładamy na blachę wyłożoną papierem i wkładamy do rozgrzanego piekarnika.


Co do temperatury i długości pieczenia. Mam piekarnik gazowy, w którym wszystko piecze się dłużej niż w elektrycznym. Piekłam 25 minut w temperaturze 165 st C. Do momentu, aż się zrumienią.


Moim Królikom doświadczalnym zasmakowało, Wam pewnie też będzie :)

Smacznego!


11 komentarzy:

  1. Po pracy lecę kupić ciasto francuskie i pora :D Parówki, ser i ketchup są w domu :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam wszystko z ciasta francuskiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam kiedyś parówki w cieście francuskim i były bardzo smaczne, z Twoimi dodatkami zapewne smakują jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ciasto francuskie w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygląda;) Uwielbiam ciasto francuskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba już wiem co zrobię dzisiaj na kolację, wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pomysłu, Twoje bułeczki wyglądają bardzo apetycznie :-) Cisto francuskie to super sprawa, wrzuca się cokolwiek do środaka, zapieka i pyszne dnie gotowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ciasto francuskie, więc wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio robiłam ale coś mi nie wyszło w porównaniu z Twoim :D muszę jeszcze raz wypróbować. W ogóle już zgłodniałam na samą myśl ^^

    OdpowiedzUsuń