niedziela, 22 marca 2015

Zmalowane

Nie chcę zapeszać, ale olejowanie przynosi pozytywne skutki. Nareszcie mogę malować paznokcie. Niedługo minie miesiąc i dodam oddzielny post na ten temat.


Lakiery przestały tylko stać nieużywane i zbierać kurz.

 Lovely Nude nr 6
Goldem Rose Paris nr 67
 Life nr 61
Safari brak numeru
 Miss Sporty nr 415
Vipera polka nr 67
Sensique nr 159
 Wibo Extreme Nails nr 400
Golden Rose nr 348
Sensique nr 181
Golden Rose nr 348
Lovely Blink Blink
My Secret nr 121

Pozdrawiam serdecznie :)

17 komentarzy:

  1. zmalowane pieknie:) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz pokaźna kolekcję lakierów :-) Mój faworyt wersja różowo - srebrna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie :) Ja lubię pastele na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo podoba mi sie ten brązowy Mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne połączenia, nudziaki super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolorki i fajne połączenia, bardzo przypadły mi do gustu. :D Szczególnie nudziak ze srebrem i te pastelowe- śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten lakier vipera jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier bardzo ładnie się prezentuje, zawsze się nim zachwycam :-)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi sie połączenia kolorystyczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na post bo moje paznokcie nadal nie chcą odżyć i muszę ograniczać malowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze maluję paznokcie na jeden kolor, ale podobają mi się te Twoje wariacje i łączenia kolorystyczne. Chyba też tak spróbuję.

    OdpowiedzUsuń