środa, 18 marca 2015

Pychota - placuszki z serka homogenizowanego

Wypróbowałam nowy przepis. I od razu dziele się nim z Wami, bo te placuszki są przepyszne, bardzo szybkie i łatwe w przygotowaniu. Czas pracy to około 15 min.


Składniki (14- 16 sztuk małych placuszków):
-serek homogenizowany o smaku waniliowym 200 g
-3/4 szklanki mąki
-jajko
-ewentualnie łyżeczka cukru (jeśli lubicie słodkości)
- 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
-dwie łyżki oleju

Dodatki
świeże owoce
cukier puder
syrop z granatu
sok z malin

Przygotowanie
Do miski przekładamy serek, wbijamy całe jajko, cukier, proszek do pieczenia, olej (nie trzeba będzie smażyć wtedy na oleju) i mieszamy dodając stopniowo mąki. Konsystencją powinno przypominać gęste ciasto naleśnikowe.


Na rozgrzaną patelnię wylewamy małe porcje ciasta, najlepiej nakładać ciasto dużą łyżką. Placuszki są bardzo delikatne i należy je delikatnie przewracać na drugą stronę, gdy już się zrumienią. Smażą się bardzo szybko, trzeba uważać, by ich nie przypiec za bardzo.


Gotowe placuszki przekładamy na talerz i podajemy z ulubionymi owocami lub innymi dodatkami. Smakują równie dobrze na ciepło jak i na zimno.


Pychota!!!

SMACZNEGO :)



31 komentarzy:

  1. Pyszności, uwielbiam takie placuszki, polecam też placuszki bananowe ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro sobie strzelę na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają przepysznie!!! :* Aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko wyglądają,ale i tak smakują:-)

      Usuń
  4. Jakie świetne, mniamuśne ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają przepysznie, chętnie zrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pyszności, muszę takie wykonać sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają niesamowicie smacznie, aż ślinka cieknie. Zrobię je w sobotę na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepysznie!! Super prosty i szybki przepis, a dodatek serka na pewno czyni je smaczniejszymi od zwykłych pancakesów :-) Wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować, bo mi dwa takie serki zalegają w lodówce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robię z takich składników kluseczki. Wrzucam po troszeczku ciasta na wrzątek i gotuje chwilę. Ale muszę wypróbować opcję smażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pączuszki z takiego serka znam, ale placuszków jeszcze nie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dłuższego czasu przymierzam się do zrobienia placuszków z homogenizowanego serka, może uda mi się je zrobić na sobotnie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie to wygląda, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię placuszki wszelkiej maści, muszę chyba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie placuszki! :D Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy takich nie jadłam :( Wyglądają pysznie, postaram się w czasie wolnym sobie przyrządzić ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Placuszki wyglądają przepysznie :-) Na pewno wypróbuję! Bo takich jeszcze nigdy nie miałam okazji zjeść :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, a myślałam, że wszystko kupiłam... Zapomniałam o proszku do pieczenia, ale może mam gdzieś na dnie szuflady. Tak mi się spodobały Twoje placuszki, że na dniach mam zamiar je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że można je zrobić bez proszku ;-)

      Usuń
  19. Ja też ukradnę pomysł, u mnie będzie sobotnim śniadaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O, zrobię je dzisiaj. Dzięki za przepis! :D

    OdpowiedzUsuń