wtorek, 31 marca 2015

Przepiśnik z Biedronki

Krótka przerwa na post i biorę się jeszcze za sprzątanie. Oczywiście wszystko na ostatnią chwilę.. ehhhh.

Jeśli zaglądać na mojego bloga, zauważyłyście pewnie, że lubię jeść i gotować. Mam kilka notesów, gdzieś powtykane kartki z przepisami. Jednak marzył mi się taki prawdziwy przepiśnik. Ceny tych, które widziałam nie zachęcały mnie do zakupu.


 Przepiśniki pojawiły się w najnowszej ofercie Biedronki. Cena 22,99 zł, dostępne jest kilka wzorów.

Co w nim znajdziemy?

 Mini poradnik, w którym znalazły się treści niezbędne w kuchni i przy stole

 10 przepisów

 Naklejki do przyklejenia przepisów

 160 stron na przepisy oraz 80 stron do wklejania przepisów

 6 dwustronnych kieszonek na luźne przepisy

6 przekładek tematycznych


Jestem bardzo zadowolona z jego zakupu :D


22 komentarze:

  1. Jest cudowny, też go chcę! Jutro biegnę do Biedry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie na blogu, że go kupiłaś :-)

      Usuń
  2. Chyba tez pobiegnę, świetny jest :) co prawda mam już wersję fit, ale taka też się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trudno będzie go zapełnić, ciągle pojawiają się nowe i ciekawe przepisy :-)

      Usuń
  3. U siebie go nie widziałam :) świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te przepiśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dziś go zakupiłam. U mnie Twojej wersji nie było, jest piękna! Ja wybrałam ten z motywem ludowym. Jak nie kojarzysz, możesz zerknąć u mnie na fan page'a :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, naprawdę świetny! Jest w nim chyba wszystko co potrzebne. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go już w ręce ale w końcu odłożyłam, bo sama nie wiedziałam, czy będzie mi potrzebny ;). Ale piękny jest i o wiele tańszy niż w Tesco. Tam ok 2 tygodnie temu widziałam bardzo podobny za 49zł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam podobne w tesco i w księgarniach , ale za taką cenę nigdy bym nie kupiła ;-)

      Usuń
  8. Uwielbiam przepiśniki z Biedronki, sama mam jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam go kupić, ale nie byłam pewna, czy będę zadowolona z zakupów. Teraz już wiem, że muszę lecieć i zobaczyć czy został się chociaż jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście świetny zakup. ;] Przydałby się i w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też go mam i już dzisiaj go sfotografowałam na bloga :) Jest uroczy, w sumie to nawet nie spodziewałam się, że będzie aż taki fajny.
    PS Placuszki z serkiem były wyśmienite - dziękuję za przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wypróbowałaś przepis a jeszcze bardziej się cieszę, że Ci zasmakowały :-)

      Usuń
  13. Piękny ten przepiśnik! Też chciałabym, mam nadzieję, że coś zostało jeszcze w mojej biedrze :-))

    OdpowiedzUsuń