piątek, 27 marca 2015

Lakiery WOW! od Golden Rose

Przed wczoraj na stoisku z kosmetykami wpadł mi w oczy stojak z nowymi lakierami od GR. No, może nie nie jest to taka zupełna nowość na rynku, ponieważ lakiery dostępne były pod koniec zeszłego roku.


Od producenta:

Wow to nowa linia lakierów Golden Rose. Formuła zapewnia długotrwały, modny połysk paznokciom. Produkt dostępny w 96 kolorach do wyboru. Lakiery występują w małych, praktycznych buteleczkach, które zmieszczą się w każdej kosmetyczce.


Jak widzicie zdecydowałam się na zakup trzech lakierów. Na stronie producenta widnieje cena 3,99 zł za sztukę, a ja za swoje zapłaciłam trochę drożej, bo 4,50 zł .

Jak się nimi maluje?
Lakiery mają długi i całkiem szeroki pędzelek, którym łatwo rozprowadza się lakier, jedna warstwa nie zapewnia dobrego krycia, konieczna jest kolejna. Lakiery mają ma dosyć gęstą konsystencję. Po wyschnięciu faktycznie lakier ładnie błyszczy. Co do trwałości, to nie mogę Wam nic powiedzieć, bo po 2 dniach zmyłam lakier.


Ta seria lakierów bardzo przypomina mi inną serię lakierów Golden Rose, mianowicie Color Expert.
Podobają mi się te małe buteleczki. A kolory będą idealne na sezon wiosenno-letni.


Ale to nie koniec lakierowych nowości ...

Chociaż lakiery z kolekcji Golden Rose Rich Color dostępne są od dawna, to dopiero w tym roku zdecydowałam się na ich zakup.


Od lewej: Golden Rose Rich Color nr 66, Golden Rose Paris nr 77, Golden Rose Rich Color nr 110


Pozdrawiam! 

19 komentarzy:

  1. Ładne kolory ^^ ja właśnie sobie maluję paznokcie lakierem z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolorki, bardzo lubię lakiery GR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z Golden Rose seria "wow" bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak kiedyś trafię na ich stoisko to muszę się przyjrzeć tym małym lakierom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się te kolory z serii WOW jakie wybrałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzoskwinka wygląda bardzo zachęcająco, mam słabość do nudziakowych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki, nie miałam jeszcze tej serii lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne odcienie lakierów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dopiero niedawno zobaczyłam serię WOW i myślałam, że jest nowa. Przejrzałam lakiery, jakie w niej są, ale żaden nie przypadł mi szczególnie do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błękit i mięta najbardziej mi się podobają :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się seria wow! świetne kolory

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te kolory, szczególnie podoba mi się ten brudny róż. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubiona firma GR!! Super kolorki wszystkie.

    OdpowiedzUsuń