czwartek, 12 lutego 2015

Lunchbox #2

Zapoczątkowałam na blogu nową serię postów dotyczących pudełek z drugim śniadaniem. Pierwszy post cieszy się dużym zainteresowanie, dlatego mam dla Was opis kolejnego pojemnika i kolejny przepis na posiłek do pracy, szkoły czy na uczelnię.


Lunchbox To Go marki Sistema kupiłam w markecie Auchan za 23,99 zł

Pojemność: 1,1 l
Pojemnik składa się z dwóch części, miski oraz wkładu, który został podzielony na dwie części. W górnej części znajduje się również szczelny pojemniczek na sos o pojemności 35 ml. Pod wkładem górnym zostały przymocowane sztućce, które samodzielnie trzeba złożyć.
Wieczko lunchboxa zamyka się na 4 zatrzaski, dodatkowo zostało zabezpieczone uszczelką, pojemnik jest szczelny.

Lunchbox idealny na sałatkę, w dolnej części możemy umieścić np. sałatę, a w górnej tej z przegródkami dodatki do niej np. grzanki, pomidory, kukurydzę i tuż przed jedzeniem wszystko razem połączyć. Chyba nikt nie lubi, gdy sałatka zmienia się w nieatrakcyjna pulpę.
Można też w dolnej komorze umieścić kanapki, a na gorze jakieś warzywa lub na odwrót. Najczęściej, gdy korzystam z tego lunchboxa w dolnej części daję sałatkę bez sosu, ze składnikami, które wiem, że nie puszczą soku i wszystko nie zacznie mi pływać, a na gorze kanapkę.
Można też wyjąc wkład i tym sposobem zyskamy jeden duży pojemnik.

Lunchbox To Go jest bardzo praktyczny i stwarza wiele możliwości różnych kombinacji posiłków. To móje ulubione pudełko.

Lunchbox'y marki Sistema można używać w mikrofali, myć w zmywarce oraz przechowywać w zamrażalniku.

Marka SISTEMA to uznany producent pojemników do żywności od lat z powodzeniem sprzedawanych w Europie, wytwarzanych z tworzywa wolnego od szkodliwego dla zdrowia bisfenolu (BPA free).

Co można zapakować do tego lunchboxa?

Propozycja posiłku:


Sałatka:

- brokuł
- 3 łyżki kukurydzy
- 1/3 kostki sera typu feta
- łyżka płatków migdałowych
sos:
jogurt naturalny, trochę czosnku, pieprz

Kanapka chleb żytni, wędlina
Owoc dwie mandarynki


W kolejnym poście z serii Lunchbox napiszę o produktach,  które ułatwiają przyrządzanie posiłków na wynos.  Gdy trochę nabierze się wprawy, gdy będziemy mieć wszystkie produkty, to przyrządzenie takiego lunchboxa zajmie nie więcej niż 15 minut. 


P.S. Jeżeli jesteście zainteresowane zakupem  lunchboxa idźcie do Biedronki, od dzisiaj moją w ofercie kilka rodzajów pojemników na żywność w bardzo niskiej cenie 6,99 zł.
Ciekawe jaka jakość? Chyba skusze się na dwa:  na jogurt oraz na sałatkę. 

źródło:



16 komentarzy:

  1. Przydałby mi się taki pojemniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że po Twoim ostatnim wpisie zrobiłam sobie do pracy sałatkę. I po tym znowu mam ochotę! Może jakbyś pisała codziennie to codziennie bym sałatki jadła! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę dodawać posty specjalnie dla Ciebie :D nie zawsze będą to jednak sałatki, możliwości jest wiele ;)

      Usuń
    2. Ooo! To tym bardziej poproszę! Mnie to motywuję i przypomina, że nie tylko kanapkami człowiek żyje :P

      Usuń
  3. bang.... głodna jestem! Czy wiesz ktora jest godzina? uhmm..
    Nie mniej jednak swietny pomysł, nie tylko do pracy w podróz wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne która jest godzina, za kadżym razem gdy widzę w poście jedzenie, momentalnie robię się głodna :D

      Usuń
  4. bardzo fajne pudełeczko i praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczny lunch box :) i rozmiar większy! Bardzo fajne są i fajnie się myją w zmywarce! Jedynym minusem są tylko te sztućce, w większym zestawie jest wygodniejszy widelec bo tym składaczkiem czasem trudno nabierać warzywa.
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie; www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większego nie widziałam, ale może i dobrze bo jeszcze więcej bym brała jedzenia do pracy ;) co do sztućców masz rację, nie są najwygodniejsze, w pracy korzystam z innych :)

      Usuń
  6. O! Dobrze, że przypomniałaś :) chciałam kupić w Biedronce ten pojemnik na płatki+jogurt

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam pełną szafkę w kuchni tych pudełek, a i tak na zakupie pudełek się skończyły plany lunchowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przygotowanie posiłków bardzo wciągnęło. Oszem, czasem nie chce mi się stać w kuchni ,ale za to bardzo lubię gdy w pracy mogę zjeść coś dobrego, coś za coś ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajny ten box ;) Szkoda, ze do Biedry mam 20 km :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Lunchboxy z przegródkami są bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń