niedziela, 8 lutego 2015

Foto-mix styczeń

Jeśli jesteście ciekawe jak minął mi styczeń zapraszam do obejrzenia zdjęć :)



Przeprowadzka, nie sądziłam, że mam w posiadaniu tyle rzeczy, zwożenie trwało kilka dni. W pierwszym transporcie przybyły m.in. książki, a ciuchów było 7-8 dużych worków. Mogłabym otworzyć ciucholand ;)


Poniżej, moje nowe centrum dowodzenia, z tego miejsca do Was piszę.

Wreszcie mogłam iść na łyżwy.


Ekipa byłych księgarzy - Matrasowicze ;)

Niestabilna konstrukcja
Ula, ciągnij, dasz radę!

Przeczytane w styczniu:

W styczniu razem z Sebastianem byliśmy częstymi klientami w Biedronce, kupiliśmy na wyprzedaży m.in. lampę stojąca za 15 zł, klosz do kuchni również za 15 zł oraz naklejki na ścianę za 5 zł, które bardzo ożywiły przedpokój.


A jak Wam minął styczeń?  :)

16 komentarzy:

  1. Przede wszystkim minął szybko, za szybko...
    Fajne masz centrum dowodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam ochotę jeszcze coś tutaj zmienić ;)

      Usuń
  2. Świetny miks! Styczeń minął i zaraz połowa lutego, ehh leci ten czas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już połowa lutego, może ktoś zatrzyma na chwilę ten czas?

      Usuń
  3. zawsze jak patrze na zdjęcia pizzy robię się głodna;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne kubeczni na długopisy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi styczeń przeleciał tak szybko, że właściwie dopiero teraz zastanawiam się co takiego się w nim wydarzyło, bo śmignął i nawet nie wiem kiedy się skończył.
    Fajne masz to swoje centrum dowodzenia :D porządeczek i wszystko fajnie zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym tylko ten porządek utrzymywała na co dzień ;)

      Usuń
  6. Lubię jeździć na łyżwach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. już lata nie byłam na łyżwach, ale chętnie wybrałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te naklejki z Biedronki-ja kupiłam synkowi świecące w ciemności:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie miksy zdjęciowe! :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te kubeczki na biurku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała foto relacja. Najbardziej spodobało nam się to zdjęcie pizzy, musiała być pyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy przeprowadzce dopiero widać ile mamy tych drobiazgów. Smakowita pizza ;)

    OdpowiedzUsuń