środa, 21 stycznia 2015

Zmalowane jeszcze w zeszłym roku

Witajcie :)
Przeprowadzka zakończona, także mogę spokojnie wrócić do odwiedzania Waszych blogów.

A tymczasem, przygotowałam post z kolejną porcją kolorowych pazurków.
Nie da się ukryć, ze bardzo lubię lakiery z brokatem, a potem się dziwię, że mam paznokcie zniszczone ;)


Golden Rose with  protein nr 348
Vipera polka nr 69 


 Golden Rose with protein nr 348
Golden Rose Color Expert nr 48
Essence Effect nr 03 glitz & glam


 Eveline miniMax nr 411
Golden Rose Paris nr 67


 Sensique Strong&Trendy Nails nr 162
Wibo Trend Extreme Nails nr 1


 Miss Sporty Clubbing Colours  nr 042
Wibo Extreme Nails nr 400
Life Nail Lacquer nr 46


Golden Rose Color Expert nr 41
Life Nail Lacquer  nr 70


Żałuję, że zabrakło mi czasu i nie zmalowałam niczego ciekawego na Święta :(


Lubicie lakiery brokatowe? 

19 komentarzy:

  1. Szarość i róż z GR <3 Cudo! Lubię brokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mani super, aż nie mogę wybrać, które podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki! Też lubię brokaciki i błyskotki, ale rzadko tak maluję pazurki. Strasznie ciężko się zmywa te brokaty i tak jak piszesz - pazurki zniszczone...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywanie to największy minus brokatowych lakierów :(

      Usuń
  4. Cudeńka :) Ja niestety mam paznokcie jak bibułki... więc noszę króciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne! I fajny kształt paznokcia.

    Widzę też dużo szarości, a właśnie szary lakier chcę sobie kupić. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno mój kształt paznokcia się wyróżnia ;)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki, 52 książki to też nie lada wyzwanie :)
    oj tak ja bardzo lubię brokatowe lakiery, ale szlak mnie trafia jak mam je zmywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku mi się nie udało, może w tym będzie lepiej, a jeśli nie to w następnym ;)

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię lakiery brokatowe- wszystkie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Turkus z Sensique mnie ujął <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię lakiery brokatowe, ale rzadko używam, bo za chorobę nie mogę tego zmyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie brokatowe jak najbardziej, zmywanie to pikus jesli wie sie jak zmywac ;) nie zraza mnie to ;) z kolei Twoje zdobienia sa super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poprosić Cię o rade w taki razie :)

      Usuń
  11. a ja włąśnie brokatow nie lubię ^^ to zmywanie mnie rpzeraża ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szary lakier GR mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe połączenia , swietnie się prezentuja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę poszalaś z paznkciami:D Mi najbardziej podobają się te matowe kolory a szczególnie szary:)

    OdpowiedzUsuń