niedziela, 11 stycznia 2015

Foto mix - grudzień, wyjazd do Szczawnicy

Witajcie!
Początek roku zaczęłam od przeprowadzki. Przepadłam na kilka dni. O niczym innym nie potrafię myśleć.  Pracy było bardzo dużo, najbardziej czasochłonne okazało się sprzątanie kuchni, np lodówkę myłam ponad 2 godziny. Ale już zbliżamy się do końca porządków, zakupów, pakowania, rozpakowywania. Nawet teraz pisząc post, myślę czego jeszcze potrzebujemy ;)


Mam dla Was kilka fotek z grudnia. 
Przez tą przeprowadzkę, tyle się dzieje, że już zapomniałam o Świętach :(


1. Po raz pierwszy kupiliśmy żywą choinkę, widoczne bombki są starsze ode mnie :)
2. Spotkanie towarzyskie przy pankejkach.
3. Szron- zapowiedz zimy?
4. Grudniowe wieczory spędzałam z dobrą książką i gorącą herbatą :)
5. A jednak śnieg się pojawił za oknem.
6. Już po raz trzeci razem z Sebastianem spędziliśmy drugi dzień Świąt w kinie oglądając Hobbita.


Nowy Rok witaliśmy w Szczawnicy ;)


W tym widoku się zakochałam

Rezerwat przyrody Wąwóz  Homole, Jaworki


Natura nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać
W stronę Wysokich Skałek
Polana pod Wysoką
Droga do Czerwonego Klasztoru, odległość 15 km, my po przejściu 10 km zawróciliśmy, bo już zaczęło się ściemniać



Widok na słowackie Tatry

Droga powrotna. Gigantyczne korki, wytyczamy nową trasę by ominąć Kraków

Słowackie słodkości :)


A jak Wam zaczął się nowy rok?
Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Kurcze, pięknie tam! :) Muszę kiedys pojechać w góry w zimie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są przepiękne :) z chęcią wybrała bym się na taką wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą czeską czekoladę! :)
    Ale piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybraliśmy się specjalnie na Słowację po te słodkości ;)

      Usuń
  4. milka oreo.. mm zjadłabym a nie mogę ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia:) Uwielbiam góry, bez względu na porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne widoczki :))mniam mniam czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy Rok u nas też pozytywnie, choć nie wśród takich ślicznych krajobrazów ;) Trochę Ci zazdroszczę tego wyjazdu! A zwłaszcza śniegu! Ja jak u nas lekko posypało i ledwo śnieg przykrył chodniki szybko zabrałam Krzysia na sanki! Mąż się śmiał, ale póki co druga taka okazja się nie powtórzyła i chciałam żeby chociaż raz na sankach pojeździł - pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zostały już tylko wspomnienia z wyjazdu, wydaje mi się że to było kilkanaście tygodni temu. Mam tylko nadzieje, ze jeszcze trochę śniegu będzie, a nie tylko Twojemu synkowi sprawi to radość :)

      Usuń
  8. W Szczawnicy jest bardzo ładnie, ale zimą tam jeszcze nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, aż chce się w góry pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile śniegu ! Zakochałam się w tych zdjęciach :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia, wyjazd w góry od dawna za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne widoki :) jak śniegu dużo, bo u mnie tylko asfalt i asfalt...

    OdpowiedzUsuń
  13. Więc życzę samych dobrych chwil w nowym mieszkaniu :-) U nas też po raz pierwszy była żywa choinka, a bombki stare znalazłam w piwnicy :-) No i również byłam na Hobbicie ;-) A widoki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne widoki! Mam sentyment do Szczawnicy- byłam tam dwa tygodnie na "zielonej szkole" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Szczawnicę, bo zawsze jest tam, co robić :)

      Usuń
  15. Piękna jest zima w górach :) A co do przeprowadzki - ja jestem właśnie w trakcie i wiem, co czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprowadzki to koszmar, ale sam efekt końcowy, gdy wszystko już znajdzie swoje miejsce i skończy się pakowanie i rozpakowywanie, rekompensuje wszystkie trudy, po prostu wart obyło :)

      Usuń
  16. I jak Ci się podobało w Szczawnicy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczawnica jest piękna i latem (przejażdżki rowerem, który za parę złoty można wypożyczyć, wycieczki na Słowację) i zimą (długie spacery nad Dunajcem, kuligi) :)

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia, i jeszcze ten śnieg - coś wspaniałego, jak ja uwielbiam zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że w tym roku śniegu jak na lekarstwo. Dobrze, ze chociaż w Szczawnicy mogłam się nim nacieszyć :)

      Usuń