sobota, 20 grudnia 2014

Zmiana wyglądu bloga

Właściwie to nigdy nie byłam w pełni zadowolona z wyglądu mojego bloga. Chciałam by było kolorowo, ale chyba przesadziłam ;) Zbierałam się kilka miesięcy, by wprowadzić zmiany. Teraz postawiłam na bardziej stonowane kolory, które nie będą Ci tak kłócić ze zdjęciami pojawiającymi się na blogu. 
Tego dnia, nie planowałam szaleć z wyglądem bloga, po prostu usiadłam do komputera by przejrzeć Wasze blogi. To był impuls. Poszukałam darmowych tapet na bloga i trafiłam na bloga My Pink Plum. Znalazłam czego szukałam, tapetę w delikatnych pastelowych kolorach. Poza tapetą zmieniałam jeszcze kolor tytułu  bloga i postów oraz krój czcionek. Coś dodałam, coś odjęłam. Pomyślę jeszcze o zrobieniu ciekawego nagłówka. 


O uwiecznieniu dawnego wyglądu bloga pomyślałam dopiero w trakcie zmian ;)

I jak Wam się podobają zmiany wprowadzone na blogu?

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, kolorowo a jednak czytelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie u Ciebie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też by się przydały zmiany ale ja mam do tego dwie lewe ręce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam i dlatego zwlekałam ze zmianami, a okazało się, że nie było to takie trudne ;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się zmiana, szczególnie to delikatne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kropeczki w tle są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jest - tak subtelnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten nowy wygląd - szczególnie tło. Kropeczki są prześliczne, mogłabym mieć takie ściany w pokoju :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się podoba, jest bardziej z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo pozytywna zmiana :) a nagłówek jak najbardziej jakiś wykombinuj :)

    OdpowiedzUsuń