poniedziałek, 15 grudnia 2014

Świąteczne D.I.Y

Ostanie dni minęły mi bardzo przyjemnie. Najpierw szukałam inspiracji w sieci na świąteczne D.I.Y.Później, biegałam po sklepach w poszukiwaniach odpowiednich materiałów (wstążek, cekinów, itp.). Potem usiadłam na spokojnie w domu i zaczęłam kleić, szyć, wycinać.  Po tygodniu pracy misję "Świąteczne D.I.Y" uważam za zakończoną pomyślnie.
Jestem bardzo zadowolona z efektów swojej pracy. Część tego, co zrobiłam trafi do najbliższych. Mam nadzieję, że się ucieszą z takich upominków.


Nie jestem pewna, co jest prezentem, czy sam słoiczek, czy słodkości w nim zamknięte ;)

Z miłości do książek zniszczyłam Harlekina ;)




Pamiętacie świece w jesiennym klimacie? Trochę ja zmodyfikowałam.


A jak Wasze świąteczne DIY?
Planujecie wykonać coś własnoręcznie?

Teraz będę mogła spokojnie wziąć się za sprzątanie, chociaż po głowie chodzi mi jeszcze cynamonowy świecznik ;)

28 komentarzy:

  1. te łyzwy są najlepsze hehe nie wpadłabym na taki pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też bym na to nie wpadła, inspiracje czerpię z internetu ;-)

      Usuń
  2. Kartki są świetne, super pomysły ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Bardzo lubię tworzyć kartki okolicznościowe ;-)

      Usuń
  3. Kartki i świeca genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki mnie zauroczyły całkowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś te łyżwy z filcu! Jestem pod wrażeniem! Ślicznie wyglądają. Ja niestety zagrzebałam się w reniferach i nic nowego pewnie już nie zrobię, tyle mam zamówień na reniferki. A specjalnie sobie kupiłam takie duże spinacze do tych łyżw jak mi pokazałaś to zdjęcie na stylowych. Kartki też śliczne! Z pewnością bliscy będą zadowoleni z takich własnoręcznie zrobionych upominków! :) pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te łyżwy wycięłam z filcu, a spinacze wzięłam zwykłe małe, wyszły świetnie. Najważniejsze, że spodobały się przyjaciółce :-) widzisz takie ładne te renifery Ci wyszły i dlatego rozchodzą się jak świeże bułeczki :-D pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Podobają mi się ręcznie robione kartki, miło taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Szczególnie łyżwy :)...no i widzę "Sekret" na półce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie przeczytałam, a już mam tę książkę dwa lata ;-)

      Usuń
  8. słoik to świetny pomysł, sama planuje ręczyć taki na święta, ale w środku z karteczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły na słoiczki z karteczkami np z cytatami bardzo mi się podobają,mogłabym taki dostać ;-)

      Usuń
  9. Piękne te Twoje różności. Ja myślałam o zrobieniu bombek, ale nie wiem czy czasu wystarczy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kartki i choinka świetne. Podziwiam, że Ci się chciało coś takiego robić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wole robić kartki,choinki niż sprzątać ;-)

      Usuń
  11. Słoiczek i świeca bardzo w moim stylu :) śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci sie podobają moje dekoracje :-)

      Usuń
  12. Swieca Ci wyszla fantastycznie. Choinka i sloiczek tez slodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki genialnie :) Świeca tez pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mogłaś tak potraktować Harlequina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet go nie przeczytałam, teraz żałuję ;)

      Usuń
  15. Wszystko ładne, ale najlepsza ta niszczycielska choinka :D Też zrobiłam choinkę, ale ze styropianu i wstążki :) I takie same bombki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa byłam jak Ci wyszła ta choinka więc weszłam na Twój Instagram. Choinki nie znalazłam, ale widzę śliczną bombkę. To chyba czasochłonne zajęcie? :)

      Usuń
    2. Zapomniałam o choince! Już ją wrzuciłam, choć na blogu też była przy życzeniach świątecznych :)
      Dzięki :)
      Rzeczywiście jest czasochłonne, choinkę robiłam przez 4 filmy plus chyba coś jeszcze ;) Przy bombce nie liczyłam czasu, ale chyba trochę krócej :D

      Usuń