niedziela, 7 grudnia 2014

Mgiełka od Marion - Termoochrona

Witajcie :)
Byłyście grzeczne w tym roku?  Mikołaj o Was nie zapomniał ;)

Niedługo minie rok, od momentu w którym postanowiłam zawalczyć o piękne i zdrowe włosy. Przede wszystkich postanowiłam ograniczyć ich prostowanie. Kiedyś prostowałam je praktycznie każdego dnia, teraz raz- dwa razy w miesiącu. Wydaje mi się, że zaczęłam lepiej dobierać kosmetyki do ich pielęgnacji. Gdy przypomnę sobie jak wyglądały moje włosy rok temu, a jak teraz różnica jest ogromna.

Włosy myję, co dwa dni, rano przed pracą. Z prostowania zrezygnowałam, ale muszę je wysuszyć suszarką i wymodelować. Wysoka temperatura negatywnie wpływa na włosy, stają się suche, bez połysku, mniej sprężyste, szybciej się łamią. Dlatego warto je w jakiś sposób zabezpieczyć. Mój wybór padł na mgiełkę od firmy Marion.

Marion, Termoochrona, Mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury, 130 ml, cena ok. 8 zł



Od producenta:
Mgiełka bez spłukiwania stworzona została specjalnie do ochrony włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki. Unikalna formuła zawiera kopolimery, które pozostawiają na włosach specjalny film zabezpieczający włosy przed wysuszeniem, dzięki czemu stają się one mocniejsze, sprężyste i są łatwiejsze do modelowania.
- włosy są miękkie i elastyczne
- nadaje im zdrowy wygląd i aksamitny połysk
- zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się włosów.
Aby wzmocnić termoochronne działanie , stosować wraz z mleczkiem chroniącym włosy przed działaniem wysokiej temperatury z serii termo-ochrona.


Skład:
Aqua, Sodium Laneth-40 Maleate/Styrene Sulfonate Copolymer, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Trimethylsilylamodimethic one (And) C11-15 (And) Pareth-5 (And) C11-15 Pareth-9, Propylene Glycol, PEG - 12 Dimethicone, PEG - 40 Hydrogenated Castor Oil, Cocamidopropyl Betaine, Panthenol, Parfum, Benzyl Alcohol (And) Methylchloroisothiazolino ne (And) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Triethanolamine, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin.


Produkt został zamknięty w plastikowej nieprzeźroczystej buteleczce z atomizerem. Rozpylacz nie zacina się. Buteleczka wygodnie układa się w dłoni. 
Mgiełki używam od ponad dwóch miesięcy, prawie po każdym umyciu włosów. Produkt rozpylam na mokre włosy mniej więcej od połowy ich długości (nie spłukuję), ponieważ moje włosy są najbardziej suche przy końcach i wymagają szczególnego traktowania oraz ochrony.
Zapach bardzo mi się podoba, jest dość intensywny, to już nie wszystkim może się spodobać i utrzymuje się na włosach długo. 

Po wysuszeniu włosy bardzo się błyszczą, nie są posklejane, są sypkie, miłe w dotyku. Łatwiej się układają, są bardziej elastyczne. Efekty są widoczne również następnego dnia. 
Dwa miesiące temu zauważyłam, że włosy zaczęły się rozdwajać na końcach. Nie wiem, czy to dzięki tej mgiełce, ale przestało ich przybywać. 
Gdy rozpyliłam mgiełkę na całe włosy, niestety znacznie szybciej się przetłuściły. Dlatego stosuję ten produkt od połowy długości włosów.
Po dwóch miesiącach stosowania kosmetyku w buteleczce zostało mi około 1/3 płynu.
Jeżeli używacie prostownicy lub lokówki, mgiełkę należy rozpylić na suche włosy.

Jestem pewna, że kupię ten produkt ponownie.


Czy stosujecie jakiś kosmetyk zapobiegający działaniu wysokiej temperatury?


17 komentarzy:

  1. Brzmi super, a poleciłabyś mi coś typu mgiełka, niwelujące złe działanie chloru basenowego na czuprynę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na basenie nie byłam już jakieś 17 lat, także ten problem mnie nie dotyczy. Szukam w pamięci, czy gdzieś nie czytałam o podobnym problemie, ale nic sobie nie przypominam :(

      Usuń
  2. W sumie przydałby mi się taki kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam spray od Schwarzkopfa, choć ciągle o nim zapominam. Ale z drugiej strony rzadko prostuję włosy, więc trochę jestem usprawiedliwiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś tą mgiełkę, ale nie byłam z niej zadowolona całkowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też fajnie się sprawdza ale jeszcze lepiej mleczko z tej firmy... I jest tańsze :) ale ta mgiełka jest mega wydajna

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna pozytywna opinia na temat tej mgiełki.Chętnie ją wypróbuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją i od ponad roku stoi prawie nie używana. Jakoś mi nie służy

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie na nią poluję, byłam wczoraj w Naturze, ale mieli braki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. w sprayu jeszcze nie mialam :) ale w sumie przestalam prostowac i suszyc wlosy więc nie potrzebuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja rzadko używam sprzętów na ciepło jednak czasem się zdarza więc chyba czas by pomyśleć o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam takich rzeczy, ale czekam na kolejną recenzję;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tę mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń