poniedziałek, 29 grudnia 2014

Czas podsumowań

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku. Nadszedł czas na podsumowanie. Tak się składa, że kilka dni temu, dokładnie 25 grudnia, minął rok od opublikowania pierwszego posta na tym blogu. Chyba sama do końca nie mogę w to uwierzyć. Spełniłam swoje wielkie marzenie. Bardzo się bałam, że nikt tutaj nie będzie zaglądać, a tu taka niespodzianka. Dziękuję wszystkim moim Czytelniczkom, każdy komentarz motywuje mnie do działania. Póki będziecie tu zaglądać, będę dla Was pisać, sprawia mi to ogromną radość.

Postaram się jeszcze lepiej prowadzić bloga, dodawać ciekawe posty i zaglądać do Was jeszcze częściej. Przed Świętami, blog doczekał się małej metamorfozy. Z Waszych komentarzy wynika, że decyzja o zmianie tła była słuszna.
Ostatnio zaczęłam eksperymentuje z programem picmonkey . Wyszłam z założenia, że sobie nie poradzę z jego obsługą. Jak zwykle, nie doceniłam swoich umiejętności. Przecież to takie proste ;) Świetnie się bawię edytując zdjęcia, a nawet sama "tworze" grafiki. Jak niewiele potrzeba mi do szczęścia!



To był dobry rok!

Najpopularniejsze posty:

1. Zorganizuj się - czyli organizer D.I.Y.
2. Promocja w Rossmannie
3. Co nowego ? 


Rekord odwiedzin bloga padł w listopadzie 2014.
Liczba wyświetleń: 2 830
A najmniej osób zajrzało na bloga w lipcu 2014.


Łączna liczba komentarzy: 1994




To już ostatni post w tym roku.
Nie pozostaje mi nić innego, jak złożyć Wam życzenia noworoczne :)


Kochane, życzę Wam 

wielu sukcesów, odważnych marzeń,
mądrych decyzji, satysfakcji, spokoju
i pomyślności na cały nadchodzący 2015 rok !



Pozdrawiam Serdecznie :*

42 komentarze:

  1. Super, gratuluję roku:) Życzę kolejnych lat owocnych w notki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję roczku i oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnego dobrego roku ;)
    A lipcem się nie przejmuj - to wina wakacyjnych rozjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też sobie to wytłumaczyłam ;) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście gratuluję Ci i życzę by dalej CI się wiodło :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i wszystkiego najlepszego w kolejnym roku! :)
    Mój blog też miał w grudniu pierwsze urodziny i je przegapiłam :( :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zapomniałaś o urodzinach bloga, w końcu to świętowanie Twojego sukcesu :)
      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  8. sto lat i kolejnych sukcesów w blogowaniu :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że motywacji nie zabraknie :)
      Wszystkiego dobrego życzę :)

      Usuń
  9. Kolejnego jeszcze lepszego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzajemnie, i kolejnego blogowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę weny na kolejne lata blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzajemnie Kochana! Dalszych sukcesów w świecie blogowania :) A picmonkey to super programik - też go używam :) Jedyny minus jak dla mnie, to że nie można sobie zapisać jakiegoś projektu, żeby później móc go edytować. Kiedyś robiłam serduszko personalizowane i coś musiałam źle na klawiaturze wcisnąć i wszystko mi się zamknęło...cała robota na marne :( ale tak po za tym to jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Dla mnie to też ogromny minus, gdy ostatnio robiłam grafikę i popełniłam błąd- literówkę, wszystko musiałam robić od nowa, niestety. Ale i tak jestem zafascynowana tym programem i jego możliwościami :)

      Usuń
  13. wszystkiego dobrego w Nowym Roku i nieustającej radości z blogowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego życzę sobie, Tobie i wszystkim blogerkom, dziękuję :)

      Usuń
  14. Życzę dalszych sukcesów!
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i oby więcej takich osiągnięć w Nowym Roku 2015 :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za link do tego programu graficznego-coś czuję, że mi się baardzo spodoba:)
    Szczęścia w 2015 roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mam styczność z tego typu programem i nie mam porównania, ale uważam, że picmonkey jest rewelacyjny i prosty w obsłudze :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  17. No to ja Ci życzę Szczęśliwego Nowego Roku i kolejnego blogerskiego roku pełnego inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby inspiracji nigdy nam nie zabrakło :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  18. GRatulacje z okazji 1 urodzin bloga:)) Trzymaj tak dalej, rozwijaj się i działaj jeszcze wiecej w Nowym 2015:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) już działam, żeby tylko zapału do pracy starczyło mi na cały rok :)

      Usuń
  19. Życzę jeszcze wielu lat blogowania, żeby nigdy nie zabrakło Ci motywacji. Wszystkiego dobrego w 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo motywacji się przyda :) Dziękuję :)

      Usuń
  20. Gratuluję! I życzę kolejnych wielu lat ;)

    OdpowiedzUsuń