poniedziałek, 10 listopada 2014

Zorganizuj się - czyli organizer D.I.Y.

Czy to w księgarniach, sklepach papierniczych, czy też jako dodatki do gazet pojawił się już kalendarze na przyszły rok. Kuszą kolorowymi okładkami i różnorodną wielkością. Jest w czym wybierać. Alternatywą dla kupnych kalendarzy może być kalendarz/ organizer wykonany samodzielnie.

Przeglądając blog Aliny z designyourlife.pl natknęłam się na post, w którym to autorka prezentowała zaprojektowany przez siebie kalendarz/ organizer. Zachwyciłam się. Alina nie dość, że wykonała świetną pracę to jeszcze udostępniła za free grafiki, które czytelnicy jej bloga mogą sobie pobrać i wydrukować. Każda kartka to jeden dzień, na której znajdziemy
- pasek na datę (wpisujemy odręcznie)
-godzinową rozpiskę planu dnia
- miejsce na sprawy priorytetowe
- wiadomość/ telefony
- jadłospis
- miejsce na notatki
- i to co najważniejsze: miejsce na zapiski dotyczące bloga!




Tutaj link do posta na blogu Aliny http://designyourlife.pl/diy/diy-organizer-kalendarz-do-wydrukowania-czyli-jak-sie-zorganizowac/



Alina prowadzi sprzedaż swoich kalendarzy, ale jak ktoś chce może sam, na własną rękę sobie taki wydrukować i nadać mu osobisty charakter.

Moje magiczne pudełko, w którym chowam wszystkie wstążki, nożyczki, kolorowe kartki, taśmy, ozdobne dziurkacze, kolorowe filce, guziki, piórka i wszystko inne, co jeszcze może się kiedyś przydać ;)
Zaczęłam od pobrania grafiki. Od razu mówię, nie jestem specem od komputerów, programów i w ogóle. Robiłam to trochę na "chłopski rozum". Grafikę wkleiłam w Worda. Zmieściłam cztery obrazki na stronie, trochę mi zeszło z ustawianiem marginesów itp. Drukowałam dwustronnie. Na próbę zrobiłam kalendarz na 3 miesiące. Gdy pocięłam strony, dołączyłam okładkę oraz kilka czystych kartek na notatki i udałam się do punktu ksero by to wszytko razem połączyć, zbindować. Za zbindowanie zapłaciłam 2 zł. Niestety, pan źle dobrał bindę. Powinna być większa, wtedy wygodniej by się organizer otwierało i przewracało kartki. Na koniec, trochę przyozdobiłam mój nowy organizer oraz wkleiłam kalendarze na rok 2014 i 2015.
Trochę "zabawy" z tym było, nie wszytko wyszło równo, ale jestem zadowolona z efektu końcowego :)









Wybaczcie jakość zdjęć, ale mój aparat szaleje przy sztucznym świetle, każde zdjęcie inne :(

Zajrzyjcie koniecznie na blog Aliny :) Obserwuję jej bloga od prawie dwóch lat, zawsze znajdę tam coś ciekawego :)

Dziękuję za wszystkie komentarze pozostawione pod postem "Październik w zdjęciach" :D:D:D

Mam już kolejne D.I.Y. dla Was, tym razem będzie to pomysł na świeczkę w jesiennym klimacie :)

Zapraszam i życzę dużo leniuchowania 11 listopada ;)





22 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :) Niestety w najbliższym czasie nie mam możliwości zrobienia takiego organizera... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu trzeba poświęcić na jego zrobienie :)

      Usuń
  2. Świetnie to wyszło! :)
    Też taki chcę, ale robić mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłam sobie taki ale jakoś nie mogę sie przekonać do używania go bo i tak nic potem nie wygląda jak miało być xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, cięźko czasem zrealizować wszystko co sobie zaplanujemy ;)

      Usuń
  4. O super to wyszło :) muszę sobie taki ogarnąć ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przydatna rzecz :) ogarniaj ogarniaj ;)

      Usuń
  5. Lubie takie kalendarzowe i notesowe DIY, a sama jeszcze nigdy nie próbowałam nic zrobić. Jakoś nie używam takich papierowych kalendarzy, u mnie rządzi kalendarz w telefonie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż telefon mam zawsze przy sobie, zapominam ,że coś w nim zapiałam. Poza tym, gdy coś napiszę odręcznie lepiej mi się utrwala w pamięci :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba organizer Aliny, ale na razie mój kalendarz daje radę i mieści wszystko, co potrzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekty Aliny są bardzo przemyślane i dopracowane w szczegółach. Mnie też w sumie zwykły kalendarz wystarcza, ale ten organizer jest bardziej bajerancki ;)

      Usuń
  7. Fajny pomysł i wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Chyba sama sobie taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu trzeba poświęcić, ale ten organizer to świetna sprawa :) Zachęcam do wykonania własnej wersji i pochwal się jak Ci wyszło :)

      Usuń
  9. Nigdy nie mogłam znaleźć takiego organizera, który spełniałby wszystkie wymagania, ten jest najlepszy, fajnie że zrobiłaś swoją wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę musiała zrobić kolejny, bo ten starczy mi tylko do końca roku ;)

      Usuń