sobota, 22 listopada 2014

(Tylko) Kilka nowości

Promocja w Rossmannie zakończona. Nie zaszalałam zbytnio. Kupiłam to, co potrzebne, plus to co mniej potrzebne czyli lakiery do paznokci. Niedawno musiałam znaleźć nowe dla nich miejsce, bo mam ich zbyt wiele. Ładnie je poustawiałam wg kolorów i znowu brakuje mi miejsca. Powinnam mieć już szlaban na zakup nowych lakierów.
Poza lakierami skusiłam się na słynny w całej blogosferze tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up oraz podkład Mabelline Affinimat. Długo krążyłam między regałami i szukałam odpowiedniego odcienia. Akurat nie było ludzi w sklepie więc mogłam na spokojnie wybierać i przebierać. Dokonałam świetnego wyboru. 
Zdecydowałam się jeszcze na zakup pomadki z Wibo nr 3, to dosyć intensywny róż. Chyba pomadki Wibo Eliksir zostały wycofane, a w ich miejsce wprowadzono nowe Wibo Glossy Temptation. Wiecie coś na ten temat?




Poza kolorówką kupiłam jeszcze kilka innych kosmetyków.
Z wyborem żelu pod prysznic zawsze mam problem bo nie mogę zdecydować się na zapach, tym razem wybrałam żel z Isany. Jest bardzo tani i ładnie pachnie.
Zimą nie może u mnie zabraknąć kremu do rąk z mocznikiem. Bardzo intensywnie nawilża i chroni dłonie przed negatywnym działaniem niskich temperatur.
Jak już krem do rąk z mocznikiem to i balsam do ciała z mocznikiem serii Isana Med . Nigdy go wcześniej nie miałam.
Postanowiłam wypróbować również bloker z Ziaji. Na razie mogę powiedzieć, że szczypie jak diabli ;)





Zdecydowałyście się skorzystać z promocji w Rossmannie?


28 komentarzy:

  1. Tusz Lovely bardzo lubię choć zakupiłam niedawno bardzo delikatny tusz z Pierre Rene. Ten balsam z Isany koniecznie muszę wypróbować, bo krem do rąk z tej serii sprawdza się u mnie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również liczę, że z tego balsamu będę tak samo zadowolona jak z kremu do rąk :)

      Usuń
  2. Rossmanowska promocja mnie nie skusiła - za dużo mam kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nadmiar nie narzekam ;) także pozwoliłam sobie coś kupić :)

      Usuń
  3. Mam w zapasach też żel jogurtowy z Isany ;) Świetne zakupy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemny kosmetyk w zabawnie niskiej cenie ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana o tym, że i ja go polubię :)

      Usuń
  5. Tusz Lovely bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie się niestety ten tusz nie sprawdził, ale chyba jetem jakimś wyjątkiem, bo wszyscy go chwalą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na własnej skórze przekonałam się, że to co większości pasuje już niekoniecznie mnie ;)

      Usuń
  7. Te nowe pomadki wibo mają fajne odcienie, planuję sobie jeden kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja myślę o kolejnej pomadce, tylko zastanawiam się jeszcze nad marką ;)

      Usuń
  8. A ja ten bloker mam i bardzo lubię, choć faktycznie nieco szczypie, ale używam go bezpośrednio przed pójściem spać, żeby nic nie czuć :-) A po ten krem do rąk i balsam z mocznikiem chętnie bym sięgnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to szczypanie to nawet w nocy potrafi obudzić ;)

      Usuń
  9. chciałam dzisiaj skorzystać z promocji w rossmannie, ale nie zdążyłam:P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie dałam rady wybrać się na zakupy :-) piękny kolor pomadki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja robiłam kilka podejść, pierwsze od razu w pierwszy dzień promocji, ale towar na półkach był dosyć przebrany :(

      Usuń
  11. Miałam ten krem z Isany z mocznikiem i bardzo go lubiłam. Świetnie nawilża i podobał mi się jego pudrowo- ciepły zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też blokrer szczypie, trzeba bardzo uważać z nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpię, gdy go stosuję, ale widzę że działa, warto :)

      Usuń
  13. Ja starałam się nie wchodzić do Rossmanna w obawie, że wyjdę obładowana zakupami, skuszona tą promocją. Ale koniec końców weszłam i kupiłam tylko podkład i puder.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak potrafisz zapanować nad sobą, gratuluję! :)

      Usuń
  14. Fajne nowości,chcę mieć ten krem do rąk :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimę jest idealny, lepszego nie miałam :)

      Usuń
  15. mam ochote na taka szmineczke z wibo :)

    OdpowiedzUsuń