sobota, 8 listopada 2014

Październik w zdjęciach

Pogoda się ciut zepsuła, ale nie martwcie się od jutra będzie lepiej! :) Po raz pierwszy w swoim życiu ucieszyłam się z przyjścia jesieni. Mimo kilku deszczowych i chłodnych dni, dominowały te ciepłe i słoneczne. A to sprzyjało aktywnemu spędzaniu czasu na świeżym powietrzu.
Tak sobie pomyślała, że w tym roku wiosna była piękna, lato również, na jesień nie powinniśmy narzekać, to może i zima będzie w tym roku biała. Bardzo bym chciała, żeby w tym roku spadł śnieg na Święta.
Z bardzo osobistych względów październik okazał się miesiącem niezwykłym. Spełniło się moje marzenie, kolejne niedługo się spełni. Życie nabiera rozpędu, jest mi dobrze. 

Ciepło i słonecznie, początek października

Chodźcie kaczuszki zdjęcie wam zrobię

Gra w ping-ponga. Wygrałam!

Puszczanie baniek sprawia radość w każdym wieku 

Ploty z Ulą :) zapraszam na jej bloga, dla mnie mistrzyni szydełka

Wyjazd do stolicy, spotkanie z psiapsiółką. 

Pierwsze domowe hamburgery.

Tiramisu - uwielbiam

Kto zgadnie, o której godzinie zostało zrobione to zdjęcie?
Odpowiedz: godzina 17.21, ciemna noc :( Największa wada jesieni

Jak ta gra wciąga

Twórczy bałagan, efekty zaprezentuję w poniedziałek.

Moje nowe motto ;)

Najważniejsze wydarzenie października.
Sebastian poprosił mnie o rękę! Zostałam Narzeczoną.





A jak Wam minął październik!
Zapraszam na kolejny post w poniedziałek :)


36 komentarzy:

  1. Gratulacje zaręczyn. Dużo szczęścia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :D jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluje zaręczyn!!! Też bym chciała, żeby w tym roku zima była biała, Krzysiu mógłby pierwszy raz pojechać na sankach :) Pysznie wygląda hamburger, też czasami robię takie domowej roboty :) Bańki... u nas to akurat często latają - oczywiście ze względów na dziecko i Jego upodobania, ale nie ukrywam, że i ja się ciesze w takich chwilach i zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D może jakąś petycję wystosujemy w sprawie tego śniegu ;) Ciekawe czy takie zabawy w śniegu spodobałyby się Twojemu synkowi? Mnie się zawsze wydawało, ze są bardzo czasochłonne i bardzo trudne, ale wcale tak źle nie było ;) Możesz bezkarnie puszczać bańki i nikt nie bedzie się dziwnie patrzeć na Ciebie ;)

      Usuń
  3. Kochana, gratuluję zaręczyn! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam cieplutko :D

      Usuń
  4. Ile kaczek :) gratuluję zaręczyn :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;) Śliczny pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, gratulacje zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D i cieszę się, że zdjęcia Ci się spodobały :)

      Usuń
  7. I ja też gratuluję zaręczyn ! :) p.s. ilość kaczek powalająca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet były chętne do pozowania, tylko troszkę się wystraszyłam, gdy zaczęły się do mnie zbliżać :)

      Usuń
  8. Fajnie Ci minął październik! Hamburger i tiramisu wyglądają smakowicie, aż zgłodniałam :D Jestem ciekawa co to za twórczy bałagan i co tam wymyśliłaś! No i przede wszystkim - gratuluję zaręczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama gdy patrzę na te zdjęcia robię się głodna, a to już nie godzina na pichcenie ;)

      Usuń
  9. Gratulacje! Śliczny pierścionek wybrał :)
    A patrząc na te pyszności zrobiłam się głodna więc idę szukać czegoś do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O serdecznie gratuluję, piękny pierścionek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a o pierścionku z szafirem marzyłam :)

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Gratuluję zaręczyn Kochana :) ach, jaki to piękny czas :) ja bardzo miło wspominam czasy zaręczyn i przygotowań do ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D myśl o organizacji ślubu lekko mnie przeraża ;)

      Usuń
    2. Powiem tak: to fakt, załatwień jest bardzo dużo ale jak się buźka cieszy kiedy wszystko co sobie zaplanowałaś idzie po Twojej myśli i zgodnie z planem, mówię Ci, jaka to radość :) a potem odliczasz dni do tego cudownego dnia w życiu, ach... ;).

      Usuń
  12. Gratuluję zaręczyn :) Mam nadzieję, że mnie też to niedługo spotka :D Piękny pierścionek, śliczny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzymam kciuki, aby Twoje życzenie się spełniło! :)

      Usuń
  13. O wow! Gratuluję! Dużo szczęścia i miłości Wam życzę :-) A ta te tiramisu mi smaka zarobiłaś, zjadłabym z miłą chęcią! :-) I też marzę o tym, by święta były w końcu śnieżne! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Święta bez śniegu to już nie to samo, ten biały puch plus spotkanie w gronie najbliższych sprawiają, że ten czas staje się wyjątkowy :)

      Usuń
  14. Gratuluję zaręczyn :)

    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Życzę dużo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Jedno i drugie się przyda ;)

      Usuń
  16. O nie, a ja tak późno dotarłam do tych zdjęć- serdeczne gratulacje! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. każda pora roku ma w sobie coś pięknego :) gratuluję zaręczyn :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje, piękny pierścionek. Bardzo lubię trafiać na tak miłe informacje na blogach :)

    OdpowiedzUsuń