wtorek, 4 listopada 2014

I znowu coś zmalowałam

A miałam nie malować paznokci tylko o nie zadbać i dołożyć wszelkich starań by znów stały się mocne, błyszczące, żeby ciągle mi się nie rozdwajały i nie łamały . Ale cóż .. malowałam, zmywałam, malowałam, zmywałam, a na koniec musiałam je króciusieńko obciąć, doigrałam się. Teraz o nie naprawdę zadbam!

W październiku zmalowałam :
Jasnoróżowy Golden Rose Color Expert nr 48
Lovely Gloss Like Gel nr 156

 Life nr 10
Lovely Nude nr 2


  Golden Rose with protein nr 348
 My Secret nr 121
Biały Sensique Strong&Trendy nails nr 101
Brokat Golden Rose Paris nr 70

 Lovely Nude nr 2
Sensique Strong&Trendy nails nr 181
Brokat Golden Rose Paris nr 69

 Vipera polka nr 67
Wibo Express Growth  nr 350
Golden Rose Color Expert nr 10


Coś przykuło Waszą uwagę na dłużej? :)


28 komentarzy:

  1. super pazurki ja jestem na etapie zapuszcznia i jakoś mi to idzie maluje i myśle że mi nie pękną powiedz mi jak swoje utwardzasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie z natury są bardzo miękkie i cienkie. Aktualnie preparaty, jakie stosuję do ich pielęgnacii to odżywka Nail Tek Foundation II, Herba Studio- 2x5 Balsam do paznokci, Odżywka do paznokci Bielenda CC Magic Nails, Repair extreme oraz Wibo nawilżający mus do paznokci z ekstraktem z paznokci. Najbardziej jestem zadowolona z odżywki Nail Tek :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie miałaś pomalowane pazurki :) Lubię takie pastelowe kolorki :) Moje się ostatnio połamały, dokładnie z tego samego powodu - za dużo malowania i zmywania.... zniszczone są, trzeba by było dać im odpocząć, może jakieś odzywki, ale z drugiej strony zrobiły mi się takie brzydkie, że wstyd bez lakieru wychodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne miałaś te październikowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. W takich kolorach ostatnio zaczęłam się dobrze czuć :)

      Usuń
  5. mi najbardziej podoba się różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie propozycje są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmalowałaś i to pięknie :D Drugi mani najładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy i ostatni najbardziej przypadł mi do gustu. Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Piękne? Jak miło czyta się Twój komentarz :)

      Usuń
  9. Pierwsze trzy wzory :)
    Dam moim jeszcze 2 tygodnie z samą odżywką, a potem wracam do malowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny plan. Jednak już po pierwszym tygodniu mam ochotę je pomalować ;) ciężko będzie wytrwać w postanowieniu

      Usuń
  10. też mam ten szary lakier z Golden Rose ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To pierwsze mani bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się opcja nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam, że pisze tutaj i trochę to jak spam, ale zmieniłam adres swojego bloga :) Teraz jestem pod adresem www.mama-kreatywna.pl
    Także jeśli chcesz być na bieżąco z wpisami musisz u siebie zmienić też ten adres w obserwowanych, bo www.mojmalyswiat1.blogspot już jest nieaktywny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej spodobało mi się to pierwsze mani :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza propozycja najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze mani strasznie mi się podoba :) Śliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń