niedziela, 23 listopada 2014

D.I.Y- świeca w jesiennym klimacie

Póki jeszcze całkiem nie zalała Nas fala świątecznych ozdób, udekorowanych choinek, lampek i czekoladowych mikołajków, cieszmy się z jesieni. W prosty i mega szybki sposób ozdobiłam świecę, która idealnie komponuje się z otaczającą Nas aurą. A gdy przyjdzie zima, liście można zamienić na szyszki i jedlinę, a i laska cynamonu się przyda :)



Niezastąpiona taśma dwustronna ;)



A u Was w domach jeszcze jesień, czy już powoli nastrajacie się na nadchodzące Święta ?


15 komentarzy:

  1. Super wygląda :) U mnie to jeszcze jest lato :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł na przyozdobienie świecy! :) Bardzo ładnie to wygląda i na pewno wprowadziło trochę jesiennego klimatu do wnętrza. U mnie jeszcze panuje jesień, mam porozkładane szyszki :D Na świąteczne dekoracje jeszcze przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe :D
    Przegapiłam jesienne dekoracje, ale za to już zaczęłam produkcję bombek ze wstążek:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już chyba bardziej świątecznie się nastrajam ;) świeczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już święta, chociaż czekam na śnieg jako nieliczna chyba :)

    Świeca wygląda świetnie. Może zrobię coś w klimacie Bożo Narodzeniowym.


    Pozdrawiam,
    czarodziejkaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, takie proste pomysły są najlepsze :) Ja już kasztany wyrzuciłam, więc jesiennie już nie ...ale świątecznych dekoracji też jeszcze nie zrobiłam, więc taki czas pomiędzy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe :) muszę i ja ozdobić moją świece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tego sznureczka nie moge nigdzie znalezc a jest tak swietny i przydatny w wystrojach wnetrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wygląda, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne DIY :) takie jesienne :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to zrobiłaś! To dla mnie wielka inspiracja. :)

    Zapraszam Cię serdecznie na mój nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta jesienna dekoracja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zainspirowałam, tylko zrobiłam wersję świąteczną i użyłam bordowej świeczki :)

    OdpowiedzUsuń