poniedziałek, 13 października 2014

Co nowego?

Cześć Piękne :)

We wrześniu i pierwszych dniach października zakupiłam kilka rzeczy, część kosmetyków jest mi dobrze znana, a część to zupełne nowości na moich półkach.



Lakiery:
Lovely, Nude - nr 02,
Miss Sporty, Metal Flip - nr 030,
Vipera, Polka - nr 69,
Eveline, MiniMax - nr 411.


Bielenda, CC Magic Nails, Repair extreme - Multifunkcjonalna  regenerująca odżywka serum do paznokci z witaminami, 10 w 1, (walka o piękne paznokcie nadal trwa).


Mój ulubiony żel do mycia twarzy Nivea, cera normalna i mieszana,
Jak na razie najskuteczniejsza broń do walki z niedoskonałościami, czyli krem z La Roche- Posay, Effaclar Duo Plus.


Korektor Catrice, Camuflage - odcień 010 Ivory, na własnej skórze przekonałam się, ze jest naprawdę dobry,
Próbki, które dostałam przy zakupie kremu La Roche Posay, Effaclar Duo Plus, zaraz wypróbuję.


Marion, Termoochrona - Mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury,
Maska do włosów z proteinami Kallos, Latte (ach ten zapach).


AA Deo, antyperspirant w kulce


Moja ulubiona odżywka do włosów Garnier, Ultra Doux - olejek z awokado i masło karite, włosy suche i zniszczone, to już 4 opakowanie,
Jednorazowe maszynki do golenia Gillette, Simply Venus 3- najlepsze pośród wszystkich jakie miałam dotychczas.

To tyle ;)


45 komentarzy:

  1. O ten żel nivea to też mój ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeli z tej firmy używam chyba od prawie 10 lat :)

      Usuń
  2. Sporo nowości. Ja obecnie jestem na odwyku ;) Kallos Latte kiedyś kupię! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie sporo kosmetyków się pokończyło, zapasów staram się nie robić ;)

      Usuń
  3. Niestety nic nie znam.. Muszę wypróbować tę odżywkę z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów lakiery :D Gdzie je wszystkie mieścisz? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawienie wszystkich moich lakierów to spore wyzwanie. Aktualnie nie dam rady już wcisnąć ani jednego na półkę. Uzbierałam ich prawie 90 :D

      Usuń
  5. posiadam te Lovely, Nude - nr 02,Miss Sporty, Metal Flip - nr 030,lakiery i mam maseczkę z latte ale jeszcze nie używałam :)

    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O korekor Catrice :) Bardzo go lubię, a odżywkę z Garniera już za niedługo zacznę używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tym korektorem to się trochę nachodziłam, bo nigdy nie było odpowiedniego odcienia ;)

      Usuń
  7. Odżywkę Garniera uwielbiają moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, głównie dzięki niej teraz wyglądają dobrze, chociaż idealne jeszcze nie są ;)

      Usuń
  8. Świetne nowości :) Miałam kiedyś mgiełkę termoochronną Marion i byłam zadowolona. Odżywka Garniera wciąż czeka w szafce na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jak się okaże, że te nowości będą mi pasować to będę bardzo zadowolona :)Czekam na Twoją opinię na temat tej odżywki :)

      Usuń
  9. Effaclar sprawdza się u mnie bardzo fajnie, natomiast maska z Kallosa była bez szału :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno maska z biovaxu z proteinami i ta z kallos spisują się u mnie dobrze :)
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  10. sporo tych nowosci , swietne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile nowości, u mnie ta mgiełka z Marion się niestety nie sprawdziła, zaciekawiłaś mnie tym CC z Bielendy, czekam na recenzję jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chociaż już kilka razy ją stosowałam na włosy, nie potrafię powiedzieć czy jest dobra czy nie. Oby nie zaszkodziła ;)

      Usuń
  12. Korektor bardzo lubię,krem LRP także.Natomiast maska Latte na moich włosach to masakra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najlepszy korektor jaki miałam, co ważne przy cerze z niedoskonałościami nie zapycha porów :)

      Usuń
  13. Też kupiłam sobie w tym miesiącu maskę kallos :) tylko inną ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości,maskę od Kallos mam ale czekoladową :) Żel do twarzy z Nivea kiedyś miałam -byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam kupić tę maskę czekoladowa, ale nie było, ale na pewno się na nią skusze :)

      Usuń
  15. ciekawe zakupy :) muszę w końcu wypróbować effaclar duo

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam starą wersję Effaclar'u Duo. Na pewno skuszę się na nową. Odżywka Garnier'a Ultra Doux natomiast kompletnie się u mnie nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, ze czytałam na Twoim blogu o tej odżywce ;)

      Usuń
  17. Ja na zakupy z całego miesiąca, to dość rozsądnie - ja czasami przynoszę tyle z jednorazowych zakupów. Napisz coś potem o tej odżywce do paznokci z Bielendy, bo jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie nie jest najlepsze, mam wrażenie, że moje paznokcie stały się jeszcze bardziej kruche.

      Usuń
  18. Śliczne lakiery wybrałaś! Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu tej odżywki Garniera, ale każdorazowo do mojego koszyka wpada coś innego ;) Muszę wreszcie zużyć zapasy i się po nią wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz włosy wysokoporowate, to ta odżywka najprawdopodobniej sprawdzi się u Ciebie, w innym przypadku może bardzo obciążać Ci włosy :)

      Usuń
  19. Ja mam tą odżywkę AiK, ale stoi w zapasach:) Może za jakieś pół roku się do niej dobiorę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakiery cudowne :)
    Obserwuje!
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie:
    http://everything-xa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To rozumiem, że polecasz krem La Roche- Posay, bo ostatnio właśnie się zastanawiałam nad nim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję go od końca lipca i jestem z niego bardzo zadowolona, to pierwszy krem który mi tak naprawdę pomógł w walce z trądzikiem. Całkowicie nie pozbyłam się pryszczy, ale różnice są widoczne. Trochę wysusza skórę. Kosmetyk godny polecenia :)

      Usuń
  22. Witaj :) Nominowałam cię do Liebster Blog Award . Szczegóły u mnie na blogu : http://anittkova.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-award.html .. Jeśli odpowiesz na moje pytania to koniecznie daj znać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. http://mojmalyswiat1.blogspot.com/2014/10/nominacja-do-liebster-blog-award.html#more
    Zapraszam, nominowałam Cię do Liebster blog award

    OdpowiedzUsuń
  24. Korektor z Catrice uwielbiam! ;) Mam tę odżywkę z Garniera (jest już na wykończeniu) i maskę z Kallosa. Ten lakier z Eveline jest świetny! (Wygooglowałam sobie jak wygląda na paznokciach) ;).

    OdpowiedzUsuń