niedziela, 19 października 2014

Co lubię w jesieni?

Moją ulubioną porą roku jest wiosna, wtedy przyroda budzi się do życia, wszystko wokół się zieleni, dni staja się coraz dłuższe. Lubię także upalne lato i białą zimę. Za jesienią nie przepadam. Bo zimno, bo dzień krótszy, bo więcej deszczu, bo ręce marzną, bo mniej słońca. Postanowiłam to zmienić i poszukać pozytywnych stron jesieni.  Nie było to wcale takie trudne, tym bardziej, że początek jesieni w tym roku okazał się ciepły i słoneczny. Mamy prawdziwa złota polską jesień! Na taką czekałam.

A więc co lubię w jesieni?

Liście szeleszczące pod butami, spacery wśród kolorowych drzew, grube swetry, blask świec. Długie jesienne wieczory lubię spędzać przy dobrej książce lub oglądając interesujący film. A z czym najbardziej kojarzy mi się jesień? Oczywiście z wrzosami, jabłkami i grzybami, w tym roku nie udało mi się ich uzbierać zbyt wiele.  















A Wy co lubicie w jesieni?

26 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Uwielbiam taką polską złotą jesień - grzyby, wrzosy, szeleszczące kolorowe liście, cudna pogoda - jest pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Polskiej jesieni nie da się nie lubić. Kolorowe liście, długie wieczory pod kocem z kubkiem herbaty, zapach grzybów w lesie, ciemne szminki na ustach... długo można wymieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja samej w sobie jesieni nie lubię, choć te akcenty jak książki, swetry czy gorąca herbata czy kakao - są jak najbardziej przyjemne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam zbieranie grzybów i chodzenie na spacery przy jesiennej aurze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię taką jesień i żałuję, że tak rzadko chodzę na spacery do parku. Mam nadzieję, że prognozy się nie sprawdzą i jeszcze trochę pogoda nas porozpieszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdjęcia. Też uwielbiam ten klimacik - świeczki, książka i jeszcze lampka wina :) Ale, że rano tak ciemno to nie mogę się przyzwyczaić! Dzisiaj wstałam o 6:30 i jak mi budzik dzwonił to myślałam, że go źle nastawiłam jak zobaczyłam jak jest ciemno - normalnie środek nocy rano! buuu aż się wstawać nie chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja się do słów madziulllaaaa podpisuję, dodatkowo plusik za kolorowe liście,zbieranie z dziećmi kasztanków :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja lubię w jesieni kolorowe liście i grzyby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ksiązki i kolory przyrody - tak te dwie rzeczy uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie podczas jesieni wrzosy są koniecznością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślubne wojny, uwielbiam ten film <3 :D
    A jesień to moja ulubiona pora roku ;)
    takjestemania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne jesienne foty! Ja również uwielbiam szeleszczące liście i wieczory z książką :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słońce, kolorowe liście, wieczory z książką :) tak, taka jesień jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Udało Ci się idealnie uchwycić na nich to, co w jesieni najpiękniejsze:)
    Ja kocham jesień, zimę i wiosnę... lato mnie przeraża. Nie trawię upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. taką jesień jak w tym roku to ja też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w jesieni lubię ciepłe kako i dobry serial lub ksiązka:) piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne zdjęcia
    Ja lubię każdą porę roku :D

    OdpowiedzUsuń
  18. co lubimy w jesieni?
    spacery z magdą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że to Uli nogi są na zdjęciu :D

      Usuń
    2. nie szkodzi :) podzielę się nimi :)

      Usuń
    3. Masz bardziej fotogeniczne nogi ;)

      Usuń
  19. Świetne zdjęcia, to ta przyjemna strona jesieni i jej się trzymajmy :)

    OdpowiedzUsuń