poniedziałek, 15 września 2014

Zmalowane

Poza miętą i różem na moich paznokciach gościły w te wakacje różne odcienie niebieskiego. Zgromadziłam już kilka lakierów w kolorze blue. Ten kolor pasuje mi do większości moich ubrań. Przygotowałam dla Was kilka propozycji mani.



 Life- nr 61
Golden Rose - nr 70



Sensique Strong&Trendy - nr 161 (niebieski) polecam, kryje już jedna warstwa lakieru
Sensique Strong&Trendy - nr 101 (biały) nie polecam, słaba jakość
Golden Rose - nr 69, ten brokat bardzo łatwo się zmywa



Golden Rose- nr 334, wspaniały intensywny kolor
Vipera polka- nr 66, długo szukałam idealnego złotego brokatu, 
nareszcie udało mi się go znaleźć
Inspiracje zaczerpnęłam


Macie swoje ulubione kolory lakierów?


28 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolorki :) Ja niestety nie potrafię wybrać jednego ulubionego- wszystkie lubię po trochu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem stawiałam na miętę, róż i błękit, jesienią i zimą pewnie przerzucę się na bardziej stonowane, ciemniejsze kolory :)

      Usuń
  2. Uwielbiam niebieskie lakiery,dodają energii.Brokatowe lakiery też czasami używam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękit pasuje do Twoich pastelowych stylizacji :)

      Usuń
  3. brokat z GR na białym lakierze wygląda super :) ja ostatnio maluję na czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam właśnie białe paznokcie w połączeniu z tym brokatowym lakierem, wyglądają świetnie, ale czas na zmianę ;)

      Usuń
  4. Już dawno nie miałam niebieskiego lakieru :) Mój ulubiony kolor to czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie topy, a baza jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazy* oczywiście są świetne :D

      Usuń
    2. Poszłam po jeden różowy lakier wróciłam z trzema, m.in. tymi topami z GR :)

      Usuń
  6. świetny jest ten błękit! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy niebieski jest bardzo fajny :) Moim ulubionym jest ostatnio piaskowy róż z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam go na paznokciach, hmm... chyba pomaluje nim dziś paznokcie :)

      Usuń
  8. Mam niewiele lakierów, bo jak się jakiegoś uczepię to tylko jego używam. Tego lata moim nr 1 był fuksjowy z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie potrafię być wierna jednemu kolorowi i co dwa - trzy dni coś nowego pojawia się na paznokciach :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny ten ciemniejszy niebieski :) ja kocham się w czerwieniach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień na paznokciach to klasa sama w sobie :)

      Usuń
  10. ostatni niebieski z GR bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba bardzo mi się podobają, ale ten błękit jednak wygrywa, uwielbiam ten kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękitny spodobał mi się dopiero niedawno :)

      Usuń
  12. Wszystkie ładnie się prezentują ale chyba odcień z Sensique najbardziej mi wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier ma już ponad rok i jeszcze nie zgęstniał i świetnie kryje :)

      Usuń
  13. Ładnie zmalowane :) ja dziś walnęłam sobie fiolecik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z fiolecikiem chodziłam na paznokciach w zeszłym tygodniu :)

      Usuń
  14. Uwielbiam kolor niebieski! Przez pewien czas posiadałam cienie i lakiery wyłącznie w tym odcieniu ;) Teraz nieco się to zmieniło, ale nadal lubię owy odcień :)

    OdpowiedzUsuń