piątek, 5 września 2014

Fotomix- podsumowanie wakacji

Odkąd pracuje wakacje dla mnie trwają 2-3 tyg, zależy na ile urlopu mogę sobie pozwolić. Tęskno mi za leniwie spędzanymi tygodniami.
Bardzo przyjemnie spędziłam czas przeglądając zdjęcia do tego postu. Wróciły wspomnienia mile spędzonego czasu i  zrobiło mi się od razu cieplej.

Urlop w Szczyrku
Wakacyjny manicure
Ciepły letni wieczór
Lektura idealna na wakacje
Uwielbiam naleśniki z serem
Kalafior w cieście naleśnikowym
Pasteryzowanie ogórków w zalewie musztardowej
Pazurki
Zdjęcie zdjęcia, pamiątka z wesela
Świętokrzyskie - Czarniecka Góra

Świętokrzyskie -  Dąb Bartek
Świętokrzyskie - Łysica 612 m n.p.m.
Nenufary- prawie jak w filmie "Noce i dnie"
Placuszki z jabłkami
Kajaki 
Podwieczorek ;) 


24 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) widać wakacje należały do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były, były udane, już odliczam dni do kolejnych ;)

      Usuń
  2. Zdjęcia świetne:)
    Co do ogórków w zalewie musztardowej, są pyszne :) widzę, że nie tylko ja szykuję się już na zimę :D
    No i oczywiście tyyyyle słodkości, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ogórki są najlepsze jakie jadłam :)
      Przygotowania idą pełna parą, dla mnie lato już się skończyło ;)

      Usuń
  3. O nutella! Jejku jak ja długo już jej nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od mojego ostatniego razu minęło jakieś 3-4 lata ;)

      Usuń
  4. Przeglądanie zdjęć z wakacji jest zawsze miłym wspomnieniem :)) Gdy już jesień puka do naszych drzwi takie oderwanie od rzeczywistości jest jak najbardziej na TAK! P.s. Wysłałam Ci maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Zaraz zajrzę do skrzynki :)

      Usuń
  5. Widać po zdjęciach, że wakacje się udały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, szkoda, że nie mogą trwać cały rok, i że urlop nie może być dłuższy ;)

      Usuń
  6. Kalafior w cieście naleśnikowym? Nigdy nie robiłam czegoś takiego :) Czy jest jakiś specjalny przepis na to cudo, czy po prostu maczanie w masie naleśnikowej. Koniecznie w wolnej chwili daj znać jak to zrobić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix! Sama mam lekki niedosyt wakacyjnego słonka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze wraz z nadejściem września jest coraz mniej słonecznych dni. Ale żeby nie wyszło, że tylko marudzę, to pogoda w ten weekend była wspaniała :)

      Usuń
  8. Piękne kolory na paznokciach :-) Kalafior w cieście! Mniam! A ja właśnie robiłam i mam zamiar wrzucić przepis, się złożyło :-) Widoki cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, robię nawet z podobnego przepisu, ale dodaję tylko słodką paprykę, muszę teraz spróbować dodać ostrej :)

      Usuń
  9. Lubię oglądać zdjęcia z wakacji :) I zdjęcia jedzenia :D
    Co czytałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety znowu trafiłam na książkę przez którą nie mogłam przejść ;( Tym razem była to kontynuacja powieści "Trzy metry nad ziemią" czyli "Tylko ciebie chcę". Tak denerwowali mnie bohaterowie, ze ją odłożyłam po przeczytaniu ponad połowy.

      Usuń
    2. Nie czytałam ani jednej, ani drugiej, więc jak mi wpadną w ręce, to przemyślę, czy na pewno chcę :P

      Usuń
  10. Zdjęcie kajaki bombowe :) już wiem do czego jest drugie wiosło :D

    OdpowiedzUsuń