czwartek, 7 sierpnia 2014

Perfecta - maski do rąk

Od czasu do czasu miewam problemy ze skórą dłoni. Nie znoszę, gdy moja skóra jest przesuszona, lekko piecze i jest napięta. O ile zimą nie dziwią mnie tego typu problemu, to latem lekko zaskakują. Dotychczas ratowała mnie maść z wit. A, jednak z ciekawości postanowiłam spróbować czegoś nowego. Będąc w Rossmannie zaopatrzyłam się w dwie maski do rąk.

Dax Cosmetics, Perfecta, SOS, 
Domowy manicure, zabieg odżywczo- kojący
Cena: ok 3 zł
Pojemność: 2x6 ml




Dax Cosmetics, Perfecta, SPA
Domowy manicure zabieg regenerujący
Cena: ok 3 zł
Pojemność: 2x6 ml


Produkt składa się z dwóch saszetek oddzielonych perforacją. W wersji SOS znajdziemy nawilżający peeling do rąk i regenerującą maskę-kompres. A wersja SPA składa się z peelingu tym razem szafirowego oraz maski- serum. Oba produkty są bardzo podobne w działaniu, a głównie różnią się zapachem.

Zacznę od peelingów. Ilość produktu w saszetce starcza na jeden raz, oba pachną pięknie i intensywnie. Drobinki nie są duże, nie są też bardzo ostre, są idealne. Po 5 minutach masażu moje dłonie były jak nowe, delikatne, gładkie, cudnie pachnące. Tylko taki sam efekt uzyskuje używając do dłoni np. peeling do twarzy.

Słów kilka na temat masek. 6 ml starcza spokojnie na dwa użycia, nie byłam wstanie wmasować tak dużej ilości w skórę. Zapach ładny. Maski bardzo powoli się wchłaniały. Gdy przed snem nałożyłam kosmetyk na dłonie nie wiedziałam, co mam z nimi zrobić, żeby nie pobrudzić pościeli. Ale jakoś w końcu udało mi się zasnąć nie myśląc o tym. Następny dzień, poranek, jeszcze dobrze oczu nie otworzyłam i już czułam, że z moimi dłońmi jest coś nie tak. Były potwornie suche, szorstkie. Były w jeszcze gorszym stanie niż przed zabiegiem. Takie przeżycia miałam z wersją SOS. Nigdy więcej! Natomiast maska- serum z opcji SPA ani nie pomogła moim dłoniom, ani im nie zaszkodziła. Za taki produkt również dziękuję.

Podsumowując: żałuję zakupu tych produktów i nigdy więcej po nie nie sięgnę. O ile peeling dobrze się sprawdził, to maski są totalną porażką w moim przypadku. Wiadomo, że każda skóra lubi, co innego, komuś te maski mogą pomóc, ale nie mnie. Wracam do maści z witaminą A, ona nigdy mnie nie zawodzi ;)


Znacie te produkty?


24 komentarze:

  1. Podzielam Twoją opinię. Peelingi ok, ale maski beznadziejne. Zostawiał taki dziwny filtr, kleiły się. Wolę sobie zrobić sama spa dla dłoni, wychodzę na tym o wiele taniej i lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jestem za domowym spa z udziałem wypróbowanych kosmetyków :)

      Usuń
  2. Ooo miałam niebieską i mi wysuszyła dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bym zrozumiała gdyby te maski w ogóle nie działały, ale żeby osiągnąć odwrotny skutek od zamierzonego, co to za produkt który szkodzi?

      Usuń
  3. Nie miałam okazji wypróbować i chyba się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów, jakoś nigdy nie kusił mnie ich zakup i w sumie chyba dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używałam, ale na pewno już nie spróbuję po takiej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie same odczucia maski sa beznadziejne , poszukuję dobrej maski do rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski żadnej polecić nie mogę, ale sama stosuję maść z wit A oraz masło shea, Polecam te produkty :)

      Usuń
  7. moje dłonie nie potrzebują specjalnych zabiegów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prócz zabiegów z parafiną, nie używam masek do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znałam do twarzy z Prefekty :) ale i do rąk z chęcią wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tylko do twarzy używałam z perfekty i byłam bardzo zadowolona. A do rąk to nawet nie widziałam nigdzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z innych produktów z Perfecty również byłam zadowolona i dlatego bardzo zaskoczyło mnie działanie tych masek :)

      Usuń
  11. Nie slyszalam o takich ;O ale musze je znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji używać tego kosmetyku. Ostatnio moje dłonie uratowała maska z organique a były w naprawdę opłakanym stanie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w swoich zapasach ten zabieg regenerujący, ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda,że się nie spisały;( nie miałam ich i chyba nie zakupię!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mnie ciekawily te produkty , jednak właśnie zwykle spotykam sie z negatywnymi opiniami na ich temat. Obserwuje i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też lubię maść z wit A , nie miałam do czynienia z tym produktem i chyba sobie odpuszczę zakup

    OdpowiedzUsuń
  17. Wstyd się przyznać, ale ja jeszcze nigdy nie stosowałam maski do rąk...

    OdpowiedzUsuń