piątek, 22 sierpnia 2014

Nieplanowany zakup

No po prostu kocham Biedronę. Wczoraj, tuż przed wyjściem z pracy, wpadła mi w ręce gazetka z Biedronki zatytułowana "Szkoła jest wesoła cz. 2". Przeglądałam ją z zaciekawieniem, bo zawsze lubiłam kolorowe gadżety i artykuły papiernicze do szkoły, czy na studia. Teraz, gdy już zakończyłam swoją edukacje niestety nie potrzebuję tych wszystkich rzeczy, szkoda :(
Ale dostrzegłam coś, co już od dawna miałam zamiar kupić, tylko zawsze przeszkadzała mi zbyt wysoka cena, a teraz w Biedronce mogę "TO" sobie kupić za bardzo rozsądne pieniądze. Szybciutko po pracy pobiegłam do sklepu i kupiłam :) O czym mowa? O dziurkaczach ozdobnych! Mówię Wam Dziewczyny, oszalałam ze szczęścia, gdy je kupiłam, dosłownie jak małe dziecko, które dostało nową zabawkę. Mojej radości nie było końca. Postanowiłam zaszaleć i kupić dwa komplety tych dziurkaczy, każdy po 9,99 zł. Starałam się wybrać najbardziej uniwersalne wzory. Tyle szczęścia jedynie za 19,98 zł  :D Przy okazji kupiłam jeszcze zestaw tektur falistych z ciekawymi nadrukami.






A to kolejny nieplanowany zakup :)
Golden Rose nr 70 to drobniutkie paseczki
Golden Rose 48 różowy słodziak
Golden Rose nr 69 to drobny, kolorowy brokat


To były świetne nieplanowane zakupy :)

31 komentarzy:

  1. ale frajda z tymi dziurkaczami :) kolorowy brokat z GR super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne dziurkacze :-)
    No i kolory lakierow rowniez. Ciekaw jestem jak wygladaja na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te dziurkacze! U mnie w biedrze rzucili 2 wzory na krzyż :( I nic ciekawego :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracając z pracy mijam 3 Biedrony, wybrałam sklep który niedawno został otwarty, dobrze zrobiłam bo tam wybór był duży :)

      Usuń
  4. Różowy słodziak jest boooski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja ale fajowe dziurkacze:D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziurkacze są boskie- uwielbiam takie gadżety! jak byłam dzieckiem, moim marzeniem było zamieszkanie w sklepie papierniczym :P :P :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ciągle marzę o własnym sklepie papierniczym lub księgarni, albo połączeniu kawiarni z księgarnią :)

      Usuń
  7. Powiem Ci, że mega podobają mi się te dziurkacze i zawsze, jak u kogoś widzę, to mówię - też muszę je mieć, a później zastanawiam się do czego właściwie mi się przydadzą :-) I sama nie wiem, czy brać czy nie brać :-) A te kolorowe tektury mogłyby robić ze ciekawe tło do zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysł z wykorzystaniem tych tekturek, zanim je potnę do czegoś wykorzystam jako tła :)
      Też się zastanawiam, (ale tylko przez chwilę) czy są mi one potrzebne. Lubię bawić się w robienie kartek dla najbliższych np na święta, albo robię wymyślne opakowania na prezenty, dlatego z czystym sumieniem kupiłam je sobie :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie dziurkacze w domu mam ich z 20 ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten różowy z golden rose jest świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, lato się kończy a wraz z nim sezon na takie kolory, ale nie mogłam mu się oprzeć :)

      Usuń
  10. Swietny blog! <3 Bardzo podoba mi sie sposob w jaki go prowadzisz, wygląda bardzo profesjonalnie. ;)
    Pozdrawiam serdecznie Lunaraay

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chcę kupić te dziurkacze

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo pragnę posiąść te dziurkacze! są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spiesz się, bo wszystkie zostaną wykupione ;)

      Usuń
  13. Widziałam je w Biedronce, ale mi nie są potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jak widzę takie ładne zeszyty czy inne akcesoria żałuję, że ich nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziurkacze świetne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też uwielbiam artykuły papiernicze :) chyba z tego nie wyrosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne te dziurkacze :) Lakiery też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. włąsnie wczoraj widziałam w ulotce te cudowne dziurkacze, pedze dzis po nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. biedronka w ostatnich czasach naprawdę się wyrobiła, można w niej znaleźć pawdziwe cudeńka:) ps. zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze, ale bajery.. też takie chcę! :>

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja lubię takie gadżety <3

    ___________________
    ps, a u mnie? klasyka w modzie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że ja nie wpadłam ostatnio do Biedronki, bo pewnie też bym się skusiła na dziurkacze, a potem zastanawiała "do czego mi to tak właściwie potrzebne" :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam te dziurkacze, ale ostatecznie wzięłam filc :D

    OdpowiedzUsuń