poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Lakiery Golden Rose Color Expert

Lakiery Golden Rose Color Expert to nowości na polskim rynku i pokazały się na wiosnę tego roku. Przykuwają uwagę intensywnymi kolorami i bogatą paletą barw.
Lakiery, o których będzie mowa w dzisiejszym poście to pamiątki zakupione w czasie pobytu do Szczyrku. Cóż, nic innego nie wpadło mi w oko ;) Zdziwiła mnie ich niska cena 5 zł,  u mnie w mieście są po 7,5 zł. Wszystkie kolory były piękne i maiłam okropny dylemat, na który się zdecydować. Ostatecznie do domu wróciłam z 3 lakierami.

Od producenta:
Color Expert Nail Lacquer to nowa linia lakierów do paznokci. Szeroki pędzelek oraz doskonałe krycie zapewnia łatwą aplikację. Seria zawiera kilkadziesiąt odcieni o wysokim połysku i długotrwałej formule.

Ciężko będzie mi się nie zgodzić z opisem producenta. 
-Szeroki pędzelek niewątpliwie ułatwia aplikację, jednak pierwsze próby malowania paznokci wyglądały mało ciekawie. Pomalowałam nie tylko paznokcie, ale i skórki, kolejnym razem poszło mi już znacznie lepiej. 
-Lakiery są dość gęste, szybko wysychają na paznokciach.
-Lakiery kryją już po jednej grubszej warstwie, ja jednak preferuję nakładanie dwóch cienkich warstw.
-Wszystkie lakiery pięknie błyszczą. Niektóre zawierają mieniące się drobinki. 
-Jeżeli chodzi o trwałość, już tak bardzo nie jestem zachwycona, gdyż po dwóch dniach lakiery wyraźnie ścierały się na końcach, a na trzeci dzień pojawiły się odpryski. ALE może to być wina mojej bazy pod lakier Nail Tek.


 Nr 10




 Nr 41
 Lakier z shimmerem
W rzeczywistości kolor tego lakieru jest bardziej fioletowy, 
ale moim aparatem nie dało uchwycić się tego koloru.






Nr 40






Co sądzicie o nowych lakierach z GR?


23 komentarze:

  1. Pierwszy mi się podoba :D Taki liliowy nudziak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam miętowy :) I trwałością jestem zachwycona, w bardzo dobrym stanie przetrwał od wtorku do niedzieli, wtedy pojawił się pierwszy odprysk i go zmyłam ;) A lakiery zazwyczaj trzymają się u mnie około 3 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak myślałam to z powodu odżywki Nail tek, póki moje paznokcie nie wrócą do formy muszę jej używać nawet kosztem trwałości lakieru :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie moim faworytem jest nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fioletowy jest bardzo ladny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii nie mam jeszcze ani jednego lakieru, czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery to moi nowi ulubieńcy, na trzech nie poprzestanę :)

      Usuń
  6. Jeśli chodzi o kolor to najbardziej spodobał mi się ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej podoba się ten granatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 41 najbardziej mi się podoba, muszę wybrać jakieś kolorki i przetestować, bo u mnie większość lakierów się długo utrzymuje od kiedy używam Seche Vite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry top coat też by mi się przydał :)

      Usuń
  9. granatowy najładniejszy :)) choć 10 też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tychm które zaprezentowalas mam tylko 10 :) aczkolwiek i fiolet i granat sa w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Racja ! :) w planach mam zakup kolejnych lakierów :)

      Usuń
  12. Ta 10 jest piękna, muszę w końcu zainwestować w jakiś neutrony kolor, bo latem kupowałam same żywe kolory, a czasami potrzebuje czegoś stonowanego na dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej przypadł mi do gustu ten ostatni fiolecik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nr 10 bardzo mi się podoba ;>

    OdpowiedzUsuń