środa, 13 sierpnia 2014

Kremy do stóp

Lato to pora roku w trakcie której szczególną troską otaczam moje stopy. Praktycznie od połowy czerwca ciągle chodzę w klapkach i w takiej sytuacji odpowiednia pielęgnacji stóp jest obowiązkowa. Nie ma nic gorszego niż widok popękanych pięt. Już nie raz widziałam elegancką i zadbaną panią z totalnie zaniedbanymi piętami. Taki mały szczegół może zepsuć wszystko.
Do codziennej pielęgnacji używam tarki do stóp z Fuss Wohl oraz kremu do stóp. Obecnie stosuję zamiennie dwa kremy, jeden z firmy Oriflame, a drugi z Fuss Wohl.


Oriflame
Feet Up Advanced 
Cracked Heel Repair Foot Cream
Cena: ok 19,90 zł
Pojemność: 75 ml



Od producenta:
Regeneruje i przynosi ulgę popękanym piętom. Działa szybko i skutecznie, głęboko nawilżając i zmiękczając skórę dzięki zawartości mocznika, masła kakaowego i witaminy B. Wzbogacony kompleksem Intensive Care. Stosować dwa razy dziennie. Pierwsze efekty widoczne już po 7 dniach.

Ten krem poleciła mi Przyjaciółka. Miał to być absolutny hit, już po pierwszym użyciu miałam poczuć ogromną różnicę. Nie pozostało mi nić innego jak wypróbować ten specyfik. Dodam, że produkt często można dostać w promocyjnej cenie 10 zł.
Krem został zamknięty w miękkiej i poręcznej tubce z nakrętką, osobiście wolę zamknięcia na "klik". Konsystencja nie jest rzadka, ani bardzo gęsta, z łatwością rozprowadza się na stopach. Zapach jest przyjemny i delikatny.
Po nałożeniu produktu na stopy trzeba trochę poczekać nim się wchłonie. Producent zaleca stosować krem dwa razy dziennie, ja używam go tylko na noc. Nie mam popękanych pięt, ale bardzo przesuszone, także nie potrafię powiedzieć, czy radzi sobie z tym problemem. W kwestii nawilżania krem całkiem dobrze radzi sobie z moimi przesuszonymi piętami, rano budzę się z miękkimi, gładkimi stopami oraz tłustym filmem. W moim przypadku konieczne jest zmycie resztek kosmetyku, bo stopy ślizgają mi się w butach, po prostu gubię klapki ;) Efekt nawilżenia utrzymuje się kilka godzin. Krem działa już od pierwszego użycia.


Fusswohl
Softening Lotion

Rossmann
Cena: ok 5 zł
Pojemność: 75 ml




Od producenta:
Zawiera masło z awokado oraz wosk pszczeli, pielęgnuje przemęczoną i suchą skórę. Wartościowy kompleks nawilżający z alantoiną poprawia gospodarkę wodną skóry i sprawia, że staje się ona miękka i aksamitnie gładka. Krem szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze.

Skład: Aqua, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Sorbitol, Glyceryl Stearate Citrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Isoamyl Laurate, Distarch Phosphate, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides, Cetearyl Alcohol, Allantoin, Urea, Sodium Carbomer, Phytosterols, Sodium Stearoyl Lacylate, Sorbitan Oleate, Cera Alba, Persea Gratissima Oil, Hydrogenated Palm Glycerides, Olea Europaea Fruit Oil, Hydrolyzed Wheat Protein, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum.

Tego kremu nikt mi nie polecił, skusiła mnie cena, był wtedy w promocji za niecałe 3 zł. 
Krem również został zamknięty w miękkiej plastikowej tubce z zamknięciem na "klik". Konsystencja jest rzadsza niż produktu z Oriflame, ale nie na tyle by się rozlewał. Za zapach daję minusa, bo jest mało przyjemny.
Krem szybko się wchłania. Tak jak napisał producent nie pozostawia tłustej warstwy, a skóra po wchłonięciu się kremu jest jakby matowa.  Jak już wspominałam zależy mi na nawilżeniu i ten krem dobrze nawilża skórę. Ten efekt utrzymuję się dłużej niż w przypadku kremu Oriflame, prawdopodobnie dlatego, że nie muszę go rano zmywać.

Podsumowując:
Zapoznałam się z opiniami o tych kremach na wizażu, zdecydowanym faworytem jest krem Oriflame, a ten rossmannowski zbiera same niepochlebne opinie. W moim odczuciu jest  inaczej. Pomimo nieprzyjemnego zapachu lepszy dla moich stóp jest krem Fuss Wohl ponieważ jest tani, łatwo dostępny i nawilża na dłużej. Krem Oriflame miał być hitem, ale okazał się średniakiem. Ani jeden produkt, ani drugi nie stał się moim ulubieńcem. Poszukiwania idealnego kremu ciągle trwają :)


Używacie kremów do stóp?
Możecie coś polecić?


23 komentarze:

  1. z Fuss Wohl bardzo lubię krem z mocznikiem, jest moim ulubieńcem w tej dziedzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nim kilka dobrych opinii, muszę go wypróbować :)

      Usuń
  2. Kiedyś używałam zarówno kremu jak i maseczki do stóp z Avonu, ale dałam sobie spokój po tym jak kupiłam Fuss Vital - Bad. Sól do kąpieli stóp.(https://www.meindm.at/pflege/shop/Körperpflege/Fußpflege/Balea/Balea-Fuß-Vital-Bad/92576/2_10001703.action)
    Nie tylko cudownie pachnie, ale fantastycznie nawilża, zmiękcza i relaksuje stopy. Nie muszę dodatkowo ich kremować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Oriflame miałam i byłam też zadowolona. Choć tak jak piszesz, jest tłusty i ja też tylko na noc smaruję jak już w łóżku leżę, bo inaczej to nie da się chodzić ;) a tego drugiego nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, że nie tylko ja mam takie odczucia, co do szybkości wchłaniania się tego kremu ;)

      Usuń
  4. Krem do stóp z Oriflame mam cynamonowy ale sięgam po niego tylko zimą i chyba już 2 lata go mam i nie mogę zużyć bo ciągle zaniedbuję swoje stopy :) Nie nawilża rewelacyjnie ale ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś z Avonu krem z cynamonem i pomarańczą, była to jakaś seria zimowa, pachniał przecudownie, a w działaniu był taki sobie ;)

      Usuń
  5. Kremy do stóp to podstawa, jak dla mnie idealnie sprawdzał się Bioton (recenzja na moim blogu), aktualnie używam kremu do stóp firmy FM - też sprawdza się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapoznam się z Twoją opinią na temat tego kremu :)

      Usuń
  6. Też ostatnio zakupiłam po raz pierwszy krem Fuss Wohl. Skusiła mnie jego naprawdę niska cena! Odczucia mam podobne-średniak! Również szukam dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! :) Daj znać, gdy znajdziesz coś godnego uwagi :)

      Usuń
  7. Nie używałam nigdy produktów tego pokroju, ale z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na stopy zawsze nakładam krem do rąk :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też wciąż poszukuje czegoś dobrego do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy znajdziesz koniecznie podziel się opinią na swoim blogu :)

      Usuń
  10. I pomyśleć że ja dbam o stopy tylko latem, zimą nie przykładam do nich większej uwagi...
    Zgadzam się z powyższym kremy do stóp z Avonu pachną przepięknie, ale chyba nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja zimą mniej dbam o stopy, ale to dlatego że nie mam w tym czasie z nimi problemu nawet, gdy kremu użyję raz na tydzień :)

      Usuń
  11. Właśnie szukam dobrego kremu do stóp i chyba wypróbuję ten z Rossmanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeżeli się nie sprawdzi, nie wyrzucisz zbyt dużo pieniędzy w błoto. A może u Ciebie się sprawdzi lepiej :)

      Usuń
  12. Kremy do stóp z Fusswohl są dość dobre, używałam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń